1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HELLUP...... de telefoon doet het niet.....

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Esy ®, 6 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds vanmorgen een uur of 10 kan ik bellen en gebeld worden maar de kiestoon is niet te horen en beide kanten kunnen elkaar ook niet horen ondanks dat er verbinding is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2008
  2. Ander toestel rechtstreeks aangesloten op het modem en het probleem blijft.
    Ik kan de 'andere' kant horen maar die kunnen mij niet horen. :evil:

    Ga ik toch de martelgang doorstaan om mobiel de helpdesk te bellen.
    Ik dacht nog even te chatten via Ziggo thuishulp maar die blijkt niet te werken in het voormalige Multikabel gebied.

    Wat heb ik een spijt dat ik KPN heb opgezegd. :cry:
     
  3. Inmiddels is mijn kiestoon terug. Ik blij, ik dacht dat de storing over was maar de 'andere kant' kan mij nog steeds niet horen.

    Vreselijk vervelend dat niemand iets over de status van deze storing kan vertellen. Ik vroeg de helpdesk of ze het zouden laten weten als het was opgelost maar daar deden ze niet aan. :cry:
     
  4. Euh, dank voor het overzicht Anoniem.
    Ik sta daar niet tussen. :?
    Nu maar hopen dat het door de helpdesk echt is doorgezet naar de TD.
     
  5. ik begrijp het niet helemaal, ik dacht dat je klacht was opgelost.

    Zie verder mijn andere reactie over de 'lijst':

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=126635#post126635
     
  6. Gedeeltelijk. Ik had inmiddels wel een kiestoon maar was nog steeds onhoorbaar.
    Nu werkt alles weer. :pompom:
     
  7. duidelijk
     
  8. Was ik onduidelijk en bedoel je dit een beetje cynisch? :)

    Ik ben in ieder geval blij dat ik tijdig op het idee kwam om een ander toestel rechtstreeks op het modem uit te proberen. Die had dezelfde verschijnselen.
    Er stond al een webpagina open waar ik alleen nog maar op de 'bestelknop' moest drukken voor een nieuwe telefoon met beantwoorder.

    Die storing gaf zo'n typisch verschijnsel. Beide kanten hoorden in eerste instantie elkaar niet maar als ik mijn telefoon op de intercom zette kreeg ik wel geluid van mijn gesprekspartner te horen. Dan ga je echt aan je toestel twijfelen. :?

    In ieder geval bedankt voor je support en evt. werkzaamheden op de achtergrond!
     

  9. Nee, ik bedoelde dit niet cynisch, maar gewoon dat het me duidelijk was dat het probleem nu volledig opgelost was.
    Ik hoop dat de problemen zich niet weer voor zullen doen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina