1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mijn Ziggo in storing

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door menno47, 6 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik krijg dus op Mijn Ziggo de mededeling:

    Pagina niet gevonden

    De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar

    Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina.
     
  2. Storingen/klantendienst

    Het beeld wat ik op de digitale zenders heb is in het algemeen prima, anders was ik al lang weggeweest bij Ziggo. Afgezien van de idiote naam heb ik al maanden problemen met de website van Ziggo. Functies werken niet en veranderingen die ik op het abonnement heb doorgevoerd, werken na maanden nog niet. Dan maar weer bellen, en dan krijg je te horen dat het zo lang gaat duren dat je maar beter de wijzigingen op de website kan doorgeven. Haha! Had je gedacht! Ik wil gewoon simpel weer terug naar Z1, maar ik krijg het niet voor elkaar bij Ziggo.

    Leuk, die monster-fusies. Benieuwd wat de top bij deze moloch voor zichzelf bijeen heeft gegraaid.:no:
     
  3. Super, dat men dan verwijst naar de frontpage van de ZGV site. Maar het riekt er toch een beetje naar dat jouw "Mijn Ziggo" naar iets anders wijst dan je denkt. Werk je toevallig met een snelkoppeling? Check voor alle zekerheid de eigenschappen daar van.
     
  4. Dat zag ik ook. Bij mij gaat er dan naar bij eigen startpagina overgeschakeld worden. Met Internet Explorer gaat het dus ook fout, meestal gebruik ik Firefox als browser.

    Dit staat er op de adresbalk:
    https://www.ziggo.nl/missing-module/
     
  5. Ze zaak werkt weer !:applause::applause::applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina