1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tevreden klanten zijn er uiteindelijk ook hoor!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door gandalf, 5 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag na +/- 4 maand problemen met ZIGGO eindelijk een bevestiging brief gehad waarin alles duidelijk vermeld staat wat mijn abonnement precies inhoud.:applause:
    Vandaag ineens ook weer digitale TV.:applause:
    Verder wil ik melden dat ik over ZIGGO telefoon nooit geen klachten heb gehad.
    Internet werkt hier in 7423 nu ook perfect.

    Misschien dat de klachten lijst bij ZIGGO zo langzamerhand kleiner word

    Ik ben uiteindelijk nu een tevreden ZIGGO klant :pompom:

    Dus zou zeggen houd allen moed et komt goed:thankyou:
     
  2. Dus met 2 maanden zit ik nu zo'n beetje op de helft! :oyeah:
    Bedankt voor de input. :pompom:
     
  3. Bij kennissen van mij was het na de aanvraag bij Ziggo in 3 weken alles perfect geregeld.
    Ze hadden nog geen kabel en alles, internet en telefonie, werkt als een zonnetje. :thankyou:
     
  4. Ik moet zeggen *klop gelijk even af* dat het bij mij tot nu toe ook perfect verloopt.

    Pakket vlot ontvangen, en alles werkt in een keer, dus tot zover geen klagen.
     
  5. Alles- in -1- extra


    Binnen 2 weken de dig -ontvanger binnen.
    Geinstalleerd en werkt perfect;-)
    Snelheid internet prima.

    Dus al met al een tevreden klant!:pompom:
     
  6. tevreden klant

    tja, kan me hier alleen maar aansluiten, ben dik tevreden met alles(internet, dig.tv en telefoon).:pompom::applause:
     
  7. Ik niet. Zonder wat gewijzigd te hebben is m'n internet snelheid (sinds augustus) terug gegaan van +/- 12 Mb naar (op z'n hoogst) 9 Mb. Dus ik ben niet zo tevreden maar heb er eigenlijk niet zo over geklaagd. Wacht wel totdat ik berichten hoor dat de kabelboer zijn zaakjes op orde gaat krijgen DAN ga ik wel klagen. Nu durf ik het niet eens :wink:

    Gert
     
  8. En ik ook niet.
    Vandaag vier ik het halfjaar jubileum van mijn niet nog steeds niet goed werkende Alles in 1 pakket. :evil::censored::evil::censored: :pompom::rolleyes:
    Bij mijn zoon die vijf maanden heeft afgewacht of mijn klachten enig effect hebben is de situatie exact hetzelfde.
    Conclusie: aan mijn klachten is door Ziggo niets gedaan.
    Alleen inloggen op de newsserver en een klein e19 probleem zijn door Ziggo medewerkers hier opgelost.

    @gandalf. Fijn dat je problemen eindelijk zijn opgelost, maar om na 4 maanden problemen een topic te maken over tevreden klanten is wellicht wat overdreven. Jij vindt het vrij normaal dat je 4 maanden moet wachten tot Ziggo eindelijk levert wat je besteld hebt ?
    Een sigaar uit eigen doos.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina