1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Router Belkin F5D8233 v1.01.15

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door geamami, 5 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een enorm probleem met mijn verbinding via de router van Belkin. Ik heb inmiddels de nieuwste firmware er opgezet en moet zeggen dat de verbinding van 5 seconden internet naar 10 minuten internet is gegaan. Het probleem is dus, ik kan ongeveer 10 minuten internetten en daarna valt de verbinding weg. na een tijdje gaat het weer werken maar is natuurlijk heel erg vervelend. Als ik direct op de modem ga van Ziggo is er niets aan de hand en heb ik perfecte verbinding.

    Wie helpt me hier uit.

    Groetjes en alvast bedankt

    Gerard
     
  2. Het is duidelijk dat er een probleem zit in de Belkin router, hetzij hardware matig, het zij een foutieve configuratie.

    Als de verbinding uitvalt, kan je dan de router nog wel benaderen? (cq pingen?) Router ook al eens teruggezet naar fabrieks-instellingen en opnieuw aangesloten?
     
  3. Hulp bij router en ander hardware problemen bij Ziggo Kabelinternet

    Goede dag Excalibur,

    Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd. Helemaal terug gezet op fabrieks instellingen, de firmware van 1.1014 naar 10.1015 gebracht. Op statisch IP en op Dynamisch. De Firewall uitgeschakeld. Noem maar op. Ik heb er nu een normale switch tussen gezet en die werkt wel.

    Wordt gek van dat ding.

    Alle hulp is welkom.

    Bedankt zover.
     
  4. Vergat nog wel te vertellen dat ik gewoon kan pingen op 192.168.2.1
    Hoe kom ik trouwens in die Modem van Motorola?
     
  5. Motorola modem benaderen.

    Ja hoe kom je in het Motorola-geval? Vroeger was het 192.168.100.1 of omgekeerd.
    Bij ons staat het modem beneden, dus het zou wel makkelijk zijn om het modem vanaf de boven-PC te resetten. Gevraagd aan Tess, maar die snapt het niet ;-) Bellen doe ik maar niet, want slechte ervaringen mee.
     
  6. Ik heb dezelfde router. Weet je zeker dat je de firmware voor de juiste versie hebt geinstalleerd?
    Onder op de router zit een stikkerwaar de versie nummer op vermeld staat. Ik heb de F5D8233-4v3(01). De v3 staat voor versie 3.
    Nadat ik de laatste firmware had geinstalleerd, ondervond ik ook problemen met mijn internetverbinding. Na het terugplaatsen van de vorige versie, waren mijn problemen opgelost.

    Belangrijk is nu dat je de juiste versie van de firmware hebt.
     
  7. De motorola modems kun je via http://192.168.100.1/ benaderen, loginnaam: admin, wachtwoord: motorola
    Je kunt dan ook het modem resetten via één van de pagina's daar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina