1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Is er iemand die GEEN gebruik kan maken van TV-theek?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Cappelini, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hierop zou een van de Ziggo boys op moeten antwoorden. Weet ik niet. Ik zet net trouwens mijn Cisco aan blijk ik plots ook geen afspeelknop meer te hebben. Gelukkig was ie na een reset weer terug. Pfff. Resetten zou dus misschien ook jou kunnen helpen, als je dit niet al geprobeerd hebt.
     
  2. Ja! Ik had ruim 3 maanden ditzelfde probleem, zie mijn berichten 5 + 9 november hierboven. Kitaro heeft me uiteindelijk een nieuwe smartcard opgestuurd en dat heeft het probleem opgelost. Voor mij nu ook Programma gemist!

    (Inderdaad moest ik vandaag ook even de stroom eraf halen om de Speel knop te reanimeren. Hij was ineens weer even verdwenen, ik denk door de fix van het niet-opnemen probleem.)
     
  3. Heb je een abonnement op interactief? Zo niet, dan is dat de reden dat je geen afspeelknop krijgt.
     
  4. Ik zal vanavond even kijken, had mij bij het aanvragen wel aangemeld maar ik zal het nog even checken.
     
  5. Kitaro, stuur je even een PB. Misschien kun jij mij helpen.
     
  6. Bel.... etc.

    Hallo,

    Ik ben helemaal nieuw hier, so don't blame me als ik iets fout doe :wink:

    Zit met het volgende probleem: Alles werkt, krijg alleen die ellendige melding dat ik moet bellen met 0900=.... omdat ik me zou moeten abonneren op die dienst...

    Groet,

    Johan
     
  7. Ik kan beide niet.... Dus pech voor mij.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina