1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Door ziggo benaderd

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door hein, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat mij betreft mag je alles zeggen, maar enige nuance mag ook wel! Ziggo doet echt alles er aan om alles goed werkend te krijgen.
     
  2. In delen van Noordholland is er nog geen eurodocsis 2.0 waardoor de upload snelheid van 3 Megabit niet gehaald kan worden. Na die upgrade zou dat wel moeten kunnen (zoals bij Casema en @home al te zien is want die hebben het wel en halen ook 3Mbit upload).
    Verder is er eurodocsis 3, maar dat gaat alleen gebruikt worden bij de nog snellere abonnementen. Daarmee kan door een paar honderd megabit gehaald worden. Eurodocsis 3 is eigenlijk hetzelfde als eurodocsis 2 waarbij een aantal kanalen gebundeld kan worden waardoor je dus een snelheid kan halen die een aantal keren de maximale snelheid van eurodocsis 2 kan zijn.

    Verder loopt er nog een netwerk probleem in een deel van noordholland rond Heerhugowaard en omgeving waardoor mensen daar ook niet de download snelheid halen. Maar dat heeft weer weinig met docsis 2 te maken denk ik. Dat is een lokaal probleem daar in de buurt. Hebben ze je daar nog een oplos-datum voor gegeven ??
     
  3. Vandaag zijn er weer een paar Multikabel regio's overgezet op Docsis 2.0. Weet zo uit mijn hoofd niet precies welke, maar in elk geval regio Bergen (NH dus).

    Als alles goed blijft gaan, volgende andere regio's snel.
     
  4. SuperZiggo ???

    Misschien kan Ziggo beter eindelijk eens zorgen voor "normale omstandigheden"
    Overal berichten over hogere, nog hogere en super hoge snelheden die Ziggo zou kunnen gaan leveren terwijl het onmogelijk blijkt om NU gewoon te krijgen waar ik voor betaal.:evil:
     
  5. Wat mij betreft is dat "alles er aan doen" veel te weinig.
    Nuance ?
    Ik ben nu ruim vijf maanden door Ziggo aan het lijntje gehouden, voorgelogen, voor leugenaar uitgemaakt en door een aantal medewerkers ronduit onbeschoft behandeld.

    De enige nuance die ik wil aanbrengen is dat er ook wel goede en welwillende medewerkers zijn bij Ziggo en op dit forum.
    Helaas blijkt er echter niemand te zijn die eindelijk mijn Alles in 1 pakket goed werkend kan krijgen. :giveup::giveup::giveup:
     
  6. Ik begrijp je frustratie wel! Ik zit zelf ook al zes weken op een oplossing op mijn migratieprobleemt te wachten. Maar het helpt niet door Ziggo ad te kafferen. De medewerkers doen (dat denk ik) er alles aan om zo speodig mogelijk alles op te lossen. Ik raad je aan om deze week eens te bellen met de klantenservice. Ik had deze week echt het idee dat er meteen iets gedaan werd en werd zelfs teruggebeld. Helaas moest mijn probleem uiteindelijk naar een RRT OF RRS afdeling en dat ging weer via de mail (waarvan ik een kopie kreeg). Deze mail komt weer op de stapel en ik ben dus ondanks dit keer welwillenheid van de helpdesk nog geen steek verder.

    Jouw geval is nog extremer en ik begrijp dan ook je frustratie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina