1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Door ziggo benaderd

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door hein, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben net door ziggo benaderd an de hand van mijn klachten over de snelheid van het internet sinds juni.
    men erkent dat er problemen zijn en er wordt achter de schermen toch hard aan gewerkt.
    op het zelfde moment een snelheidstest uitgevoerd en die loog er niet om , echt topsnelheid. 13000kbps
    in december moet eurodocsis 2.0 rond zijn en gaan we naar een hogere snelheid.

    Daarna het volgend jaar nog twee geringere snelheidsverhogingen en dan zijn we rond.
    Ik hoop dat hetzo gaat als me verteld is,:giveup:
     
  2. Juist, EuroDOCSIS 3.0

    Nog meer verhogingen na december?
     

  3. waar haal je deze wijsheid vandaan? het gaat eerst naar 2.0 daarna pas naar 3.0...
     
  4. juist, zoals door de dame van Ziggo bij herhaling bevestigd, gaan we naar eurodocsis 2.0.

    Volgend jaar komen er nog twee snelheidsverhogingen aan.
     
  5. Volgens mij twee nieuwe paketten met supersnelheid en nieuw modem..... of klopt ook deze info niet? Hoe dan ook zijn dit positieve berichtgevingen.
     
  6. Hoe kan dat nu allemaal met die snelheden?
    Ik dacht dat er door het koper draadje een beperkte capaciteit was?
    En dat daarom de glasvezel zo populair was???
    Het lijkt mij als Ziggo de snelheid steeds hoger maakt dat we dan nog meer gaan klagen omdat we de opgegeven snelheid niet meer halen.
    Het loopt nu soms al vast.
    Ziggo heeft ook niet meer in de advertenties staan "altijd de beloofde snelheid" zullen ze wel niet voor niks doen.

    Bron??
    Ik reageer op het bovenstaande
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2008
  7. Graag je bron. Onder normale omstandigheden haalt Ziggo de snelheden die ze beloven.
     
  8. Bron??
    Ik reageer op het bovenstaande Ik snap er niks van.
    Jij zegt dat Ziggo zijn snelheden haalt die ze beloven hmm ben ik niet helemaal met je eens gezien de vele klachten.
    Ik denk dat de capaciteit snel bereikt is met zo veel klanten en dan???? nog meer klachten???
    Denk dat Ziggo eerst eens alle klachten moet oplossen, voordat men aan wat nieuws begint, ik zelf ben ook zeer ontevreden met de handelwijze van Ziggo maar dat is een ander verhaal.
     
  9. Ik schrijf normaliter haalt Ziggo de snelheid die ze beloven. Ik ken geen klachten van bestaande klanten dat hun snelheid opeens lager is dan voorheen!

    Dat bij de upgrade naar alles in 1 dingen mis gaat heeft niets met de normale snelheid te maken.
    Het is ook niet zo dat nu het opeens Ziggo is het langzamer draait. Ook kan men makkelijk meer klanten aan. Kortom ik roep hier alleen maar op om wel een echt bron te vermelden wanneer je met zulke uitspraken komt.

    Jij relateert de normale snelheid aan klachten die er bestaan. Ik zie en hoor echter geen klachten over de normale snelheden. Ik zie en hoor wel klachten over het niet upgraden naar de juiste snelheid bij alles in 1.

    Kortom zonder echt een goede bron te noemen vind ik de uitspraken die je doet een onnodige sneer richting Ziggo.
     
  10. sneer????????:confused:
    tssssssss ik zeg al niks meer:frons:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina