1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webmail verdwenen (Quota root does not exist)

Discussie in 'Internet - Email' gestart door PeeWee, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. als er inderdaad storing is geweest, is er inderdaad werk aan de winkel om mail weer terug te zetten. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Ziggo data verloren heeft...........is natuurlijk mogelijk, maar een professioneel bedrijf verliest geen data, en is dubbel-uitgevoerd.............

    Waarschijnlijk heeft het meer moeite de juiste data weer terug te zetten.....
     
  2. Bij mij zijn ook de mailboxen van twee accounts helemaal leeg. Ruim een jaar aan e-mailtjes helemaal weg.

    Ik heb vanmiddag de helpdesk gebeld (half uur in de wacht :sleep: )
    Het probleem was bekend. Maar het zou technisch niet meer mogelijk zijn om de mail weer terug te halen. "Een schrale troost, u bent niet de enige...."

    Heb hiervoor meteen ook een klacht laten registreren.
    Het is toch belachelijk dat een provider complete mailboxen kwijt raakt !!
     
  3. Wat voor garanties geeft Ziggo ?

    Weet iemand wat voor garanties Ziggo geeft voor de opslag van data ?
    In dit geval gaat het over het kwijtraken van mailboxen maar het moet ook in een breder verband gezien worden....nl Webspace.

    In totaal zou je bij een Z3 abbo ruim 2,7 GB op de servers van Ziggo kunnen opslaan. (10 x e-mail van 250MB en 1 x webspace van 250MB)

    Hoe is een en ander zeker gesteld ?
     
  4. Mag ik zo vrij zijn om te vragen over wat voor kosten we het hier hebben? Zakelijke kosten/onkosten/inkomstenverlies?

    ALS het inderdaad zakelijk/commercieel is, ook even punt 4 onder artikel 9 en punt 1,3 & 4 onder artikel 14 lezen in de pdf waarvan je de link gepost hebt voordat je een schadeclaim indient.
     
  5. Het komt eigenlijk nooit voor, maar het claimen van zakelijke schade kan leiden tot afsluiting (Artikel 13 dacht ik, het niet nakomen van de verplichting om het abonnement niet commercieel te gebruiken). Lijkt me toch een reden om niet al te fanatiek schades te gaan claimen.

    Trouwens, wat is er mis met POP3? Als je dat gebruikt in plaats van webmail heb je dit soort problemen niet, tenzij je zelf je harde schijf laat crashen.
     
  6. Ben ondertussen ook wat verder....
    Er zijn Aanvullende Voorwaarden Ziggo Internet:

    http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/BLOB_UPLOAD/Aanvullende Voorwaarden Ziggo Internet.pdf

    Hierin staat het volgende:
    Artikel 5 sub 4
    Artikel 8
    Met POP3 is niets mis maar het is een persoonlijke keuze geweest om via Webmail te werken. Maar stel dat je POP3 zou gebruiken dan zou je in dit geval de nog niet opgehaalde mail kwijt zijn. En er zal maar net dat ene belangrijke mailtje tussen zitten.......
     
  7. @bruinsF; dank je voor je uitgebreidde antwoord. Ik ben ca 800 mails kwijt waaronder vele mails belangrijk om te bewaren. Deze beperking van 1 jaar was niet bij multikabel en bij Ziggo zit ik vast al wel een jaar. Dus pech voor mij!!
    @excalibur en @tja: Schade berekenen blijkt niet zo simpel. Ik heb er inmiddels al heel wat uurtjes in zitten om allerlei account, licentiegegevens etc en betaalgegevens terug te krijgen. Nog niet alles terecht maar dat kost vooralsnog geen geld. Mijn tijd wel maar dat wordt niet betaald en de opmerking van Tja heb ik inmiddels ook gelezen. En de citaten van bruinsF houden in dat ik ziggo niet als webmail/archief kan gebruiken. Ben inmiddels ook over op Gmail evenals velen in mijn omgeving.
    Met pop3 is ook helemaal niks mis, maar komen thuis op de harde schijf (andere oplossingen?) .Thuis heb ik netwerk met 6 pc's/notebooks en kan niet altijd bij 'mijn' PC en via werk is ook niet handig. Webmail heb je gewoon overal en altijd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina