1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webmail verdwenen (Quota root does not exist)

Discussie in 'Internet - Email' gestart door PeeWee, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik was vanochtend mijn webmail aan het checken, toen ik plotseling de melding 'Quota root does not exist' kreeg. Vervolgens heb ik de webmail afgesloten en opnieuw opgestart, en wat blijkt: al mijn mail is verdwenen! Zowel de inbox als verzonden items zijn leeg.

    Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn??
     
  2. webmail verdwenen

    Ik heb vandaag precies hetzelfde: inbox en verzonden items in webmail opeens leeg.

    Heb een storingsmelding gedaan bij Ziggo/Multikabel.
     
  3. Webmail is weg

    Ik gebruik 1 e mail adres als webmail, zodoende heb ik overal toegang (in Europa) tot m'n mail waarin ik ook belangrijke data bewaar. Dinsdag 4/11 16.00 uur was al m'n mail er nog en om 21.00 uur bleken de inkomende en uitgaande postvakken schoon leeg. Aan deze email adressen hangt geen outlook o.i.d. en weggooien is ook niet makkelijk. Gelijk een klacht ingediend bij Ziggo want daar ligt het volgens mij, zeker nu ik lees dat er meer van dergelijke klachten zijn.
     
  4. Heb op 4/11 tussen 16.00 en 21.00 uur precies hetzelfde ervaren. heel vervelend daar ik ook allerlei toegangscodes per mail aan mijzelf verstuur en daar in Europa overal toegang toe heb met webmail. Nu dus even niet meer. Klacht ingediend.
     
  5. Backup teruggezet?

    Vanochtend mijn webmail weer gecontroleerd, en nu zijn er allemaal mailtjes van gisteren weer terug, terwijl ik die reeds had verwijderd. Helaas niet de mailtjes van gisteren voor 12 uur 's middags, maar dus alleen berichten van na de 'storing'.

    Het lijkt er op dat er een backup is teruggezet of zo, dus is men ermee bezig?

    Natuurlijk zie je hier niks van bij de storingen... :roll:
     
  6. Inderdaad, viel me ook al op.

    Als ze nu een mail uitsturen naar iedereen dat er een server gereboot moet worden ofzo en dat er een backup uitgestuurd word, dan weten we er allemaal van. Nu blijft het gissen.
     
  7. Gereboot? Alleen als er van M$ servers gebruikt wordt gemaakt... Anders is een reboot natuurlijk niet nodig :cool:

    Gert.
     
  8. Nou, ik ben echt honderden berichten gewoon kwijt en de helpdesk reageerd niet.
     
  9. Ja, ik ben echt benieuwd hoe omvangrijk deze 'storing' is geweest. Het kan natuurlijk zo zijn dat de meeste mensen het geeneens gemerkt hebben dat ze e-mailberichten kwijt zijn. Want dat merk je pas als je opmerkingen krijgt als "Heb je mijn mail niet ontvangen?", of zo.

    Ik heb trouwens ook direct een storing gemeld via e-mail, maar het blijft angstvallig stil... :sleep:
     
  10. Bericht gekregen dat er sprake is van een storing en dat ze niet weten of de mail nog is te achterhalen. (Stelletje amateurs) Ten tweede gebruiken ze voor het antwoord plotseling alle alias e mail adressen die ik heb ingesteld en absoluut niet heb gebruikt. (nog erger stelletje amateurs)
    M'n web mail gaat nu over op google.com. Ik ben hier klaar mee.!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina