1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

dubbel betalen voor televisie z1

Discussie in 'Analoge TV - Algemeen' gestart door martijn40, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Weet waar je aan begint. Als enige beeldkwaliteit je lief is zou ik niet naar digitenne gaan. Schotel is dan nog wel een optie.
     
  2. Inderdaad, we hebben Digitenne op het werk. Wat een drama zeg. Antenne bij het raam, maar als men koffie gaat drinken bij de buren hebben wij geen Discovery meer haha. Weet wel dat het dan aan signaalontvangst ligt, maar dat scootertje van de buren zal elke dag maar voorbij racen ;) (<- zoals ze mooi in hun eigen reclame zeggen!)

    Drama... blij dat ik thuis gewoon ongestoord Digitale TV heb en niet zulke belachelijk gecomprimeerde zenders heb.
     
  3. Teveel betaalde abonnementsgelden

    Ik ben ook al 3 maanden bezig om contact te krijgen over teveel betaalde abonnementsgelden al 4x een mail verstuurt maar krijg gewoon een standaard antwoord. Kom er niet doorheen, als je moet betalen dan gaat het een stuk sneller. Eigenlijk is het gewoon schandalig ik weet inmiddels niet meer wat ik er verder nog aan kan doen.
     
  4. Heb je ook internet (Z1)? Bedrag is dan simpel te verklaren: tot nu toe betaalde je in twee keer, 15,90 voor TV en 19.95 voor Z1 internet. Vanaf nu betaal je dit samen. De bedragen samen zijn netjes 35.85.
     

  5. Nee, ik heb alleen TV en internet via een mooie dame. De rekensom klopt wel, maar is niet van toepassing op mij.
     
  6. Als je je registreert op http://www.ziggo.nl/mijnziggo-email/registreren kun je vervolgens je factuur inzien. Het benodigde klantnummer vind je op je bankafschrift bij de laatste afschrijving (het nieuwe Ziggo klantnummer zou met een 1 moeten beginnen. Je oude @Home klantnummer voor TV Basis begon met een 3).
     
  7. Update ( voor wie het interessant vind :) ):

    Ik heb mijn ontvanger inmiddels ontvangen, keurig binnen de 2 weken zoals ze dat beloven.
    Ook een reactie op mijn gestuurde email ( webformulier ). Daarin staat dat een medewerker al een creditnota ( voor de onterecht gefactureerde aansluitkosten ) heeft gemaakt ( das idd gebeurd toen ik een medewerker aan de lijn had gekregen ).

    Tot nu toe dus alles in kannen en kruiken. Gelukkig maar......
    Oh ja, de omzetting naar Alles-in-1 nog niet zichtbaar tussen 'mijn producten' in 'mijn Ziggo'.... ben benieuwd of de eerstkomende factuur helemaal correct is...
    Hebben jullie dat ook ? Dat jullie pakket wel is omgezet, maar nog niet zichtbaar is in 'Mijn Ziggo' ??

    Groeten en succes aan iedereen die nog problemen heeft.
     
  8. Ook nog even een update. Het bleek dus dat het geld dat ziggo van de rekening van mijn huisgenoot wel terecht was. Dit was een rekening van zijn vorige adres toen het nog @home heette :roll: Stomme fout van hem en mij.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina