1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

dubbel betalen voor televisie z1

Discussie in 'Analoge TV - Algemeen' gestart door martijn40, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb vanochtend klantenservice eindelijk aan de lijn gekregen. Volgens de helpdesk medewerkster ging het fout omdat de TV abonnement op m'n vader's naam staat, en internet op m'n moeder's.

    Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel tevreden met die uitleg.
    Beide abonnementen (internet en TV) worden wel betaald via dezelfde bankrekening, beide abonnementen zijn gekoppeld aan dezelfde postcode+huisnr, en op het online formulier moest ik nog expliciet aanvinken dat ik al internet en TV heb, en dan gaat het fout omdat een woning meer dan 1 bewoner kan hebben.

    Anyway, ze heeft m'n oorspronkelijke bestelling voor alles-in-1 nu geannuleerd en een nieuwe aanvraag voor me gedaan. Hoop maar dat'et nu wel goed gaat.
     
  2. hmmm, idd erg vreemd verhaal zou je zo denken.... misschien dat zoiets ook fout gaat in ons geval. De analoge TV aansluiting is al zoooo lang geleden aangesloten en internet/telefonie/digitale tv veel later.
    Je zou toch denken dat e.e.a aan elkaar gelinkt is, op de postcode, het is tenslotte 1 aansluiting.

    Ik heb iig een mailtje ( webformulier ) gestuurd. Afwachten maar even.
    Thnx voor de update :)
     
  3. Vanmorgen toch maar weer een poging gewaagd ff te bellen en.....

    zonder wachttijd :applause: direct iemand aan de lijn. Bij mij ook hetzelfde verhaal, analoge TV en de rest ( DigTV/Internet/Tel ) op 2 verschillende accounts....

    pfff. Notitie gemaakt door de medewerker. Daarna moest ik terugbellen naar afdeling facturatie voor een creditnota. Terugbellen pfff met die wachttijden, maar gelukkig slechts een paar minuten wachten..... Ze maken een credit voor de onterecht gefactureerde aansluitkosten.

    Echter konden ze het account met alleen de analoge TV niet opzeggen, daar ze bang zijn dat we dan afgesloten zouden worden. Wel moest ik even de incasso's in de gaten houden; Als er nog steeds voor analoge TV geïncasseerd zou worden moet ik weer bellen.......

    We wachten af.....
     
  4. Geen medewerker van ziggo hier die mij kan vertellen hoe ze aan iemands rekeningnummer komen waarvan diegene nooit contact heeft gehad met ziggo? want dit is gewoon geld stelen.
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Google Wireless Transcoder;)
     
  5. Even goed nieuws, dat mag ook wel eens.....

    Inderdaad is vanaf vandaag mijn alles-in-1 actief :applause:
    Sneller internet en de verassingszenders zijn actief !

    Nou hopen dat Ziggo volgende maand mij niet gaan factureren voor analoge TV. En dat ik mijn gratis ontvanger mag ontvangen komende week.

    Groeten
     
  6. Oh great,

    Net de nieuwe bevestiging gekregen; Nou ben ik nummerbehoud van m'n telefoon kwijt.

    Zucht. Weer bellen met klantenservice dan maar.
     
  7. Pfoei, das minder leuk :cry:
    In mijn geval hebben ze dus een andere oplossing bedacht.... of eigenlijk hebben ze alleen een creditnota gemaakt en een aantekening dat ik het heb gemeld. Dus vooralsnog is het hier voor elkaar, tenzij Ziggo volgende maand alsnog abonnement voor analoge TV gaat afschrijven.... das nog ff afwachten.

    Succes in de 'strijd' :giveup:
     
  8. Nou, nummerbehoud ging verkeerd omdat met m'n vorige alles-in-1 aanvraag wel een tijdelijke telefoonnummer gemaakt is. Die aanvraag was geannuleerd maar die telefoonnummer is wel overgenomen bij m'n nieuwe aanvraag voor nummerbehoud omdat het "systeem" zag dat ik al een ziggo telefoonnummer had vanwege de eerste aanvraag.

    Beetje krakkemikkig systeem die ze daar bij Ziggo gebruiken; het systeem besluit van alles automatisch zonder dat ze handmatig correcties gedaan kunnen worden. Kennelijk worden ook geen waarschuwingen gegeven wanneer er gegevens worden ingevoerd waarmee het systeem niet kan omgaan.

    De technische afdeling van Ziggo gaat m'n probleem oplossen, en nemen later nog contact met me op. (Ik heb m'n mobiele nr achter gelaten)

    Wat een toestand zeg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2008
  9. martijn40, Ik zou toch maar blijven proberen ziggo klantenservice te bellen. Als je vroeg genoeg belt is het best te doen; om 8 uur 's octends had ik "maar" 10-15 minuten moeten wachten. Op zaterdag was het me rond 16.30-17.00 ook gelukt (+/- 20 min wachttijd).
     
  10. dubbel betalen of dubbel " be-ditzoot"

    Ook bij mij gaat het niet jofel.
    Ik heb niets veranderd, wordt er eind oktober een incasso van 35,85 ingehouden met de omschrijving : abo t/m november.
    Nu had ik altijd de gewone Z1 en volgens mijn afschriften was er door @home altijd 15,90 ingehouden (t/m 15 sept).
    Dus even bellen. Helaas hebben die mensen het altijd hardstikke druk:sleep:
    en geen tijd om ons te woord te staan. Op wat voor tijd je ook belt.
    Email dan maar.Tot nu toe geen reactie. Ondertussen incasso teruggeboekt.
    Volgende stap zal wel van Ziggo komen. Is dit niet het geval dan denk ik erover om op digitenne over te gaan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina