1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

dubbel betalen voor televisie z1

Discussie in 'Analoge TV - Algemeen' gestart door martijn40, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb op 15 oktober het internet Z1 pakket besteld. Ik kreeg een aantal dagen daarna een besteloverzicht via de post waarop stond dat ik 15,90 moest betalen voor televisie Z1 en 19,95 voor internet Z1 + aansluitkosten. Dit zou op 22 oktober ingaan.

    Maar ik heb al televisie Z1 thuis. Misschien is het probleem dat ik in een gedeelde flat woon. Mijn huisbaas/huisgenoot heeft natuurlijk televisie Z1 op zijn naam staan. Misschien dat Ziggo daarom deze fout gemaakt heeft.

    De klantenservice is gewoon totaal niet bereikbaar en op email reageren ze niet. Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe is dit op te lossen? Ik heb overigens het pakket nog steeds niet binnen..
     
  2. als je in een gedeelde flat woont (met maar 1 AOP) kan ziggo dit niet twee keer in rekening brengen naar mijn inziens. wel als er meerdere AOP's aanwezig zijn natuurlijk! maar misschien zitten hier meer haken en ogen aan.......?
     

  3. tevens juist, denk ik!
     
  4. Martijn,

    Stuur je postcode/huisnummer even naar me, dan kijk ik even of er inderdaad dubbel gefactureerd wordt :)
     
  5. Ik heb een vergelijkbaar probleem:

    Ik heb nu internet Z2 en TV Z1, en heb afgelopen vrijdag alles-in-1 plus besteld via de ziggo website. Op het online formulier heb ik netjes aangevinkt dat ik al internet en TV heb via ziggo, en een tooltip in het formulier zei dat ik dus geen aansluitkosten hoef te betalen. In het overzicht voor het versturen van de bestelling stond ook niets over aansluitkosten.

    Ik heb net gisteren de bevestiging binnengekregen, maar op het wijzigingsoverzicht staat nu onder eenmalige kosten dat ik 29,95 moet betalen voor de Radio/TV aansluiting, terwijl ik al een aansluiting daarvoor heb!

    Klantenservice ook voor mij totaal onbereikbaar, ben bang dat ik naast de alles-in-1 abonnement straks voor m'n normale TV abonnement moet betalen.
     
  6. Yep, en hier ook dat probleem.
    Mijn internet/tv/telefoon van Ziggo omgezet naar Alles-in-1.
    Vandaag bevestiging over de post en daar staat idd ook bij die aansluitkosten radio & televisie bij !!!

    Hang nu ( letterlijk nu ) aan de tel.... proberen de klantenservice te bereiken.... pfff duurt nu al 30 minuten !

    Zit anoniem nog op dit forum ? Die kan ons wellicht inlichten en/of helpen ???

    Ook melden ze in de brief modem activatie gegevens. Betekent dat dat we een nieuw modem krijgen die we moeten activeren ? Of kunnen we ons 'oude modem' blijven gebruiken ?
    Want overmorgen gaat mijn nieuwe abbo in en ik heb nog geen pakket van Ziggo mogen ontvangen.....

    Anoniem, help :wink:

    Groeten
    PS: grappig... er staat ook dat ik al digitale tv heb sinds 1 jan. 1949 :schater:
     
  7. Na 50 minuten aan de telefoon en een rood oor heb ik maar opgehangen..... pfff :cry:

    Ik vestig even mijn hoop op dit forum..... toen het nog tvhomeforum was was anoniem erg behulpzaam en heeft ie ons vaak goed geinformeerd over alles wat mis ging, maar ook over dingen die juist positief waren.

    Ik was toen Sjoerd. ( met de . erachter ), maar dat TI

    Ik las overigens in de bevestigingsbrief onder betaalgegevens:

    "Het is mogelijk dat de facturatie voor de gewijzigde abonnement(en) tijdelijk wordt stopgezet. Hiermee willen wij voorkomen dat verkeerde abonnement(en) in rekening worden gebracht. In de maand na de wijzigingsdatum ontvangt u hiervoor een naberekening."

    Misschien komt het dan wel goed ?? Wellicht komt Ziggo erachter dat we wel degelijk al TV van ziggo hadden en wordt alles weer rechtgezet ??
    Of ben ik nu heel positief ? :wink:

    Ook staat er ergens dat @home nog niet helemaal over is naar Ziggo, dus wellicht weten ze nog niet dat we al tv hadden van ziggo ??? Hoewel dat niet anders kan als je ook al telefonie en internet had van @home..... pfff

    HELP !! :giveup: :wink:

    Groeten
     
  8. Ok, nu gaat ziggo iets te ver. Blijkbaar hebben ze geld van de rekening van een huisgenoot van mij afgeschreven, 20 euro. Dus niet mijn huisbaas/huisgenoot waar ik het in de 1e post over had, maar een 2de huisgenoot. Ik heb dat rekeningnummer nooit aan ziggo gegeven ,mijn huisbaas/huisgenoot niet en hijzelf ook niet. Hoe komt ziggo in gods naam achter dat rekeningnummer?
     
  9. Het gaat bij mij ook mis, ik word ook ineens dubbel gefactureerd, voor een analoge aansluiting waar ik allang een abo op had. Bellen en bellen :no: dat doe ik dus niet meer. langer dan 10 min. in de wacht vind ik erg slecht. Dus maar een mail aan gewaagt, Heb reactie gekregen dat het bij de volgende factuur netjes opgelost zou worden. Prima wacht ik even af. Krijg een paar dagen later reactie van helpdesk, dat ik niet bekend ben :?: weten ze überhaupt wel van elkaar wat ze doen.

    Ik laat de onterechte incasso terug boeken.
     
  10. Mijn adres staat ook niet geregistreerd bij Ziggo voor televisie, maar toch heb ik televisie van ziggo :roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina