1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Losse smartcard bestellen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door martijn40, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben mijn smartcard kwijt geraakt. Kan ik ergens een nieuwe losse bestellen? Mediamarkt Zwolle heeft ze pas over 2 weken weer. Ik wil liever niet via Ziggo zelf bestellen, want dan komt ie toch nooit aan. Via google vind ik alleen complete pakketten.

    Ik neem aan dat het dan de bedoeling is dat ik het abbonement op mijn kwijtgeraakte stopzet en weer activeer op mijn nieuwe smartcardcode?
     
  2. Is je smart card kapot of kwijt? Bel dan met onze Klantenservice via 0900-1884 (lokaal tarief). Zij helpen je direct verder......

    Zodra je een nieuwe kaart ontvangen hebt, wordt de eerste geblokkeerd en je abonnement gaat na registratie gewoon over op je nieuwe.
    Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen een card bij een retailer te kopen (=kopen)
     
  3. Men zegt bij Ziggo dat je het nieuwe smartcardnummer door kunt geven en dan regelen hun het verder voor je.
     
  4. Hij is in m'n tv gevallen :roll: Dus hij is kwijt of ik zou m'n tv moeten open schroeven wat ik niet ga doen. Ik zal kijken of die klantenservice nou eindelijk bereikbaar is.. Hoe lang gaat dat duren voor ik een nieuwe krijg?
     
  5. Normaal gesproken binnen 3 dagen

     
  6. Ook als je de kaart via Ziggo betsteld kost deze 29,95 euro. Als je bij een retailer langs gaat kun je de kaart direct meenemen. Ligt er dus aan hoeveel je haast je hebt met een nieuwe kaart. Qua prijs maakt het niets uit.
     
  7. haha ja maar hij is net 2 dagen oud. Wil echt niet dat die kapot gaat. Ik heb er inmiddels een voor 15 euro kunnen vinden via het internet.
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Google Wireless Transcoder;)
     
  8. Kleine waarschuwing: is het een card uit een andere regio, dan zal deze mogelijk niet werken. zonde van het geld.

     
  9. ow.. stond geen regio bij zover ik weet. zal wel even mailen naar ze.
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; PPC; MDA Compact/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1)
     
  10. De kleur voor jouw regio zou oranje moeten zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina