1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie aanvragen bij Ziggo: NIET DOEN

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door emma35, 4 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil even mijn irritatie kwijt over Ziggo en het aanvragen van telefonie.
    Op 25 augustus 2008 telefoon aangevraagd voor mijn vader die nog geen telefoonaansluiting had.
    Na 2 weken gebeld. Bleek dat hij in de overgangsfase zat van @home naar Ziggo en dus konden er geen aanvragen worden verwerkt.
    Systeem zou worden vrijgegeven op 25 september 2008.
    Daarna weer gebeld. Systeem zou worden vrijgegeven op 8 oktober 2008.
    Op 9 oktober 2008 gebeld. Ze hebben direct zijn gegevens ingevoerd, telefoonnummer gekregen en 10 dagen later zouden we het modem ontvangen: niet dus.
    Op 29 oktober 2008 maar eens gebeld met Ziggo: 2 uur lang.....
    Niemand wist hoe het zat, waar ze vandaan werden verstuurd, wanneer het modem opgestuurd zou worden.
    Modem kwam zomaar (!!) op 31 oktober 2008.
    Wij aansluiten: werkte niet.
    Volgende dag gebeld: bleek dat niet bekend was dat mijn vader ook nog wilde bellen met hun aansluiting. Het "vinkje" stond niet bij de telefoon !!!
    Kon men niet direct oplossen, we worden teruggebeld. En daarop zit ik dus nog steeds te wachten. Vandaag nog maar eens gebeld met Ziggo omdat ik het niet wilde afwachten: 50 minuten in de wacht gestaan, toen maar van ellende opgehangen.
    Wat is Ziggo toch een ramp. Standaard sta je 30 minuten in de wacht en het is bijzonder als degene die je te spreken krijgt, je direct kan helpen.
    En mijn vader kan nog steeds niet bellen. Ja, mobiel. En dat kost hem klauwen met geld.
    Ik heb een klacht ingediend, maar daar hoor ik ook niets op. Is onderhand al minimaal 6 weken geleden.

    Dus Ziggo, als jullie dit lezen: aan de dienstverlening kan nog héél wat verbeterd worden !!!!
     
  2. Gedeelde smart is halve smart :wink:

    Ben het 100% met je eens, wij hebben helaas soortgelijke ervaringen. En vooralsnog zie ik geen verbetering...
     
  3. Geen problemen hier. Al 3 jaar tevreden klant van @home/Ziggo voor telefonie. Het kan dus wel goed gaan....
    Misschien ben je net in de verkeerde periode lid geworden tijdens de fusie en overgang naar een nieuw systeem.
     
  4. Ik heb u een PB gestuurd
     
  5. @Ziggo Webteam_Tom: Sorry, beetje OT, maar ik lees in je sig:

    Waarom richt ziggo eigenlijk geen klanten forum op? Dat lijkt me toch een beter communicatie kanaal dan de immer bezette help desk of dat niet werkende contact formulier. Ja, een automatische bevestiging krijg je nog, maar daarna wordt het stil, hééél stil... Of heeft ziggo in één sweep de klachten stapel in de prullemand gegooid?

    Een ander voordeel voor ziggo is dat de "vuile was" dan een beetje binnenshuis blijft, en niet op openbare fora zoals deze. Begrijp me niet verkeerd, ik ben héél blij met dit forum, want dan kun je in ieder geval je verhaal eens kwijt, dat lucht enorm op :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina