1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De ramp die ziggo heet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door harmurkens, 3 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb begin september een alles in 1 plus pakket aangevraagd.
    Het begin ging voorspoedig kreeg de bevestigingsbrief dat op 28 september
    de monteur zou langs komen voor aan te sluiten en op 27 september ontving
    ik de digitale tv ontvanger.
    Had mijn bedenkingen over de monteur omdat 28 september zondag was maar ben toch die zondag en ook de maandag thuisgebleven niemand kwam opdagen.
    Op 29 en 30 september diverse telefoontjes naar de helpdesk gepleegd na diverse mensen en verkeerde telefoonnumers gekregen te hebben lukte het toch om woensdag een monteur aan huis te krijgen (er kwamen er op die dag 2)hij zij meteen dat hij door een storing niet kon activeren maar dat ik het in de namiddag of anders morgen moest proberen.
    Heb vanaf woensdag 1 oktober ontelbare pogingen gedaan om te activeren en diverse telefoontjes naar de helpdesk.
    Uiteindelijk lukte het me om dinsdagmorgen om ca 10.00 uur te activeren.
    Toen begon de ellende pas echt.
    Probeer sinds 7 oktober mijn telefoonlijn waar ik wel uit mee kan bellen in orde te krijgen hetgeen tot heden 3 november niet gelukt is.
    Tot vandaag kreeg je meestal nog een ziggo medewerker aan de lijn die je steeds wat anders vertelde van het verhaal dat er nog iets in wijkcentrale goed gezet moest worden ,de porteringkaart was zoek en ik stond niet goed in het systeem.
    Vandaag 3 november heb ik in totaal al 3 uur in de wacht gestaan zonder een medewerker van ziggo te pakken te krijgen.
    Ze zijn dus echt onbereikbaar.
    Tot slot afgelopen zondag 26 oktober is mijn digitale tv uitgeschakeld geworden ondanks tijdig insturen van de kaart diverse telefoontjes naar helpdesk en het online registreren van de smartcard heeft beloftes opgeleverd van binnen 3 uur en binnen 24 uur is alles in orde maar zonder een enkel resultaat.
    Ik heb de hoop langzaam opgegeven dat dit nog oot goed komt en denk dat ik einde van de week maar naar een nieuwe provider ga.
    P.S. De internet verbinding loopt sinds 7 oktober goed en snel

    Een zeer zwaar teleurgestelde nieuwe ziggo klant

    Har Murkens
    harmurkens@home.nl
     
  2. Ik zou vooral niet opgeven, de problemen gaan snel opgelost zijn werd beweert afgelopen maandag in Radar.

    Dat je enkel kan uitbellen en dus geen inkomende gesprekken kan krijgen is inderdaad een porteringsprobleem. KPN moet jouw nummer porteren naar Ziggo, maar Ziggo moet dit op zijn beurt dan ook weer accepteren. Hier is denk ik iets fout gelopen.

    Digitale TV kunnen ze gewoon direct activeren, ze kunnen het immers ook ineens uitzetten.

    Ikzelf betaal inmiddels al 2mnd voor een totaal pakket wat ik nooit heb aangevraagd. Heb al 2x proberen op te zeggen, maar ondanks de belofte dat het wordt geregeld betaal ik nog steeds.

    Maar goed, bij mij werkt alles tenminste wel zoals het hoort.
    Mijn advies, als het werkt, do NOT change anything.
     
  3. Leonos ras optimist

    Sorry, maar als je je eigen bericht leest en alle berichten op het forum moet je toch inzien dat er iets fout zit bij Ziggo.
    En snel opgelost . VERGEET HET MAAR.!!!!

    En ook het overstappen op een ander abonnement binnen ziggo, word door ZIGGO onmiddelijk af gestraft.
     
  4. @harmurkens join the club! Ik zit in min of meer hetzelfde schuitje. Bij mij is de alles-in-1 bestelling "zoek" geraakt. Wachttijd inmiddels ook al meer dan 2 maanden...
     
  5. Bij mij was ook de bestelling "zoek geraakt",

    Heb diverse keren naar de helpdesk gebeld, ( Vorige provider had de telefoon- en internetlijn al afgesloten ), dus flink pre-pay kosten moeten maken,

    18 Juli het pakket aangevraagd, 28 augustus het vrijwel gehele installatiepakket met modem e.d. in gedeelten binnen gekregen, zelfs naar de handleidingen moest apart gebeld worden!, net zolang zeuren tot we alles hadden, zodat we op internet konden komen, en telefoon hadden,

    Nu ligt de telefoon er weer uit, pakket wordt omgezet naar Alles-in-1 Plus, dus weer kosten maken met de Pre-pay,

    Alles met elkaar hebben we nu ongeveer € 350,- pre-pay kosten moeten maken door het ontbreken van opgeteld weken zonder telefoon,

    M.a.w. maak je borst maar nat, je bent er zeer waarschijnlijk nog niet,...

    Veel succes en een snelle en goede installatie en werking toegewenst,

    Vriendelijke groeten,

    Ulbe.
     
  6. Zelfde probleem

    Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook ik heb sinds eind oktober geen zenders meer van het Digitaal Totaal pakket. Preview period verlopen is de mededeling die ik krijg. Ook ik heb de kaart teruggestuurd, maar blijkbaar is die ook niet goed verwerkt. Als ik inlog op Mijn Ziggo staat er het verkeerde smartcardnummer waarop wel TV Totaal is geactiveerd. Laat dat nou net het pakket zijn dat ik terug heb gestuurd. (ik had ongevraagd drie pakketten gekregen en heb er twee gehouden). Storing reeds een week geleden aangemeld echter nog geen reactie, terwijl volgens mij gewoon even het juiste nummer moet worden geactiveerd.
    Daarnaast al sinds 2 oktober helemaal geen telefoon, terwijl deze het na het aanvragen van het alles-in-een pakket wel een maand heeft gedaan. Vervolgens hield deze er op 2 oktober mee op tot op heden.
    Reken er dus maar niet op dat alles snel wordt opgelost. Snel: daar hebben ze nog nooit van gehoord bij Ziggo.
     
  7. Nummerportering

    Maak je borst maar nat: op twee dagen na, ben ik al 8 weken bezig mijn nummer geporteerd te krijgen. Ik kan ook uitbellen, maar daar houdt het dan helaas me op.

    Sterkte!

    -Eric-
     
  8. gisteravond heb je kunnen zien hoe snel het WEL kan..
     
  9. uitgaande telefoon

    Deze week ben ik er achter gekomen dat verschillende medewerkers op de helpdesk me vertelden dat de order was vastgelopen en ik bij de afdelingen
    wijzigingen moest zijn om dit te herstellen.
    Internet en uitgaande telefonie werken al vanaf 7 oktober terwijl de digitale
    tv 14 dagen geleden is afgeschakeld.
    Als dit alles komt door het vastlopen van de order komt dit natuurlijk nooit goed zonder dat de order in orde gemaakt wordt
    Als ik inlog in mijn ziggo zie ik dat ik nog altijd alleen tv Z1 heb in plaats van een alles in 1 pakket.
    Ik heb de afgelopen 3 dagen iedere dag gebeld de helpdesk afdelingen wijzingen heeft me steeds gezegd dat het snel in orde zal komen.
    Vanmorgen afdelingen storingen gebeld maar die verwees me i.v.m. vastgelopen order weer naar de afdeling wijzingen.
    Heb weinig hoop dat het binnenkort nog goed komen
    HarMurkens
    harmurkens@home.nl
     
  10. eind september heb ik een verhuizing bij ziggo doorgeven,deze verhuizing zou op 1 november doorgevoerd moeten worden,
    opeens op 11 oktober hadden we geen internet en tv meer,natuurlijk meteen de ziggo klantenservice gebelt,waar we 20 minuten aan de
    lijn werden gehouden omdat alle medewerkers in gesprek waren..eindelijk iemand aan de lijn werd ons verteld dat wij verhuist waren
    en wij dus gebruik konden maken van alle diensten op ons nieuwe adres...terwijl wij pas op 1 november naar ons nieuwe adres zouden
    verhuizen...we hebben deze medewerker vriendelijk maar toch dringend gevraagd ons weer aan te sluiten op tv en internet...zoals verwacht
    ging dit niet meer...we zijn 3 weken moeten wachten voordat we weer aangesloten zouden worden,we zijn toen dus maar dvdtjes gaan kijken
    want 3 weken laten zouden we toch op ons nieuwe adres zijn.
    op 1 november heb ik in onze nieuwe woning tv en internet aangesloten...want dat zou moeten werken....nou helaaaas toen ik het modem had
    aangelosten en wou gaan internetten had ik opeens een activatiecode nodig om mijn modem te activeren...dus maar weer bellen met ziggo,
    nu 10 minuten in de wacht gestaan...deze medewerker vertelde me dat ik die zelfde dag nog gebelt zou worden om mijn activatiecode
    door te geven...deze moet nog steeds bellen en we zijn nu bijna een maand verder...ik heb nog steeds geen activatiecode en ondertussen
    ook geen tv meer (deze heeft tot 6 november wel gewerkt) wat de reden is dat mijn tv niet werkt weet ik niet ik krijg hier geen duidelijk antwoord
    op,ik weet wel dat deze binnen een week weer zou moeten werken...maar ook dat is niet het geval.
    vanmiddag heb ik weer naar ziggo gebelt om naar mijn activatiecode te vragen...ik heb 58 minuten zitten wachten tot ik eindelijk iemand aan
    de lijn kreeg.....maar helaas na 58 minuten vond ik het wel mooi geweest.
    dit gezeik van ziggo heeft mij al heel wat geld gekost...en kost het mij nog steeds,ook heb ik al 2 keer een klachten brief gestuurd met de vraag
    of ik mijn abbonements geld en mijn telefoonkosten terug kan krijgen,maar ook daar geen reactie op....

    en ook nog steeds geen activatiecode.:evil::evil::evil::evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina