1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

snelheids probleem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door riederalp, 3 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. snelheids probleem wat een grap 16000 belangen na niet

    FF voor stellen ik loop al een tijdje mee met dit volk zins 1995 was des tijd wat er te krijgen was voor een redelijke prijs en snelheid
    elke 3 maanden een rekening van de kpn van 600/800 gulden was toch wel iets te veel

    dus toen maar kabel
    Power

    in het begin konden ze het leveren de snelheid
    multikabel
    sonera /slownera
    tiscaly
    quicknet
    multikabel
    en nu weer ziggo (zelfde gezeik als met slownera)

    elke maand voldoe netjes het bedrag van +/- 70 euro
    Maar het internet is klote
    wat ik hoor te hebben is dit

    - en download je supersnel en kijk je moeiteloos streaming video. Je maakt onbeperkt gebruik van nieuwsgroepen, belt voordelig en kijkt uiteraard digitale televisie.

    download: 16.000 kbit/s
    upload: 3.000 kbit/s



    televisie in analoge én digitale kwaliteit
    gratis bellen met andere klanten van Ziggo Telefonie
    10 e-mailadressen, met een opslag van 250 MB per adres
    een eigen website van 250 MB
    5 gratis digitale verrassingszenders
    € 64,95 per maand
    Zonder vast contract
    InfoBestellen

    Maar wat ik heb komt niet eens in de buurt mischien af en toe een piek en dan is het over

    [​IMG]


    Het zelfde zins een jaar vreet ziggo bij mij router geen idee waarom
    ziggo storing mijn router geeft de geest nieuwe modem router tja meneer das pech voor u en dan maar weer naar de winkel
    Na de laatste storing ff knap over de zeik gegaan daar, en zowaar, ja hoor daar stond zo'n vent met een nieuwe modem He waar is mijn router ODIE wordt geplaatst door een ander zal wel prima

    vent kom ramt dat ding er tussen zo het werk kabel op de pc en draaien
    Ja maar ik wil geen draad door mijn huis alles was draadloos ( u moet niet zeuren het werk toch )

    Na ff over de zeik te zijn geweest tegen die vent kreeg hij het maar niet voor elkaar omdraad oos internet te laten werken.
    Ik zij heb nog wel een laptop kijken of het daar werkt.
    En verdomt het werk afstand 2mtr.

    Nu staat de router boven op kantoor en de pc die beneden stond is verdwenen want het werkt dus niet ook nog geprobeerd een USB antene die zat er bij niet werken dus.

    Als je er wat van zegt krijg je te horen je hebt een router en daarmee uit en het werkt ja maar op een afstand van 2mtr moet toch ook meer wezen ja zo hoor jammer voor u.
    prettige dag tutututtututututu

    wat moet je met zulke mensen

    ik wordt er gek van
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2008
  2. Ik kom nu alleen overdag in de buurt..bij deze snelheid en in de avond of weekend zakt hij in..
     

  3. Eerlijk gezegd, als het werkt van kabel--->pc en niet met je router, zou ik zeggen dat het aan jou ligt???
     
  4. Oke je hebt snelheidsproblemen.

    - Heb je de snelheid ooit wel gehaald in deze opstelling?
    - Is de pc bedraad of draadloos verbonden met de router?
    - Als het draadloos is, haal je de snelheid wel als je de pc met een
    draad op de router aansluit?
    - Haal je de snelheid wel met 1 pc direct op het modem aangesloten?

    - Als je draadloos gebruikt, is dit een B of G netwerk? Wat geeft
    windows bij de status aan van de draadloze verbinding? Hoeveel mbit?

    [Offtopic]
    Misschien nog wel een tip, (waarschijnlijk gaat deze opmerking in verkeerde aarde vallen) je verhaal kost enige moeite om te lezen. Als je alleen al leestekens zou gebruiken in je verhaal word het een stuk makkelijker om te lezen
    [/Offtopic]
     
  5. Ook met een draad rechtstreeks op de pc haal ik de snelheid niet
    en de router die ik nu heb is van ziggo.

    en de monteurs hebben het gewoon op gegeven.
    Met de draad tussen de modem en de latop van de monteur ook dan geeft hij niet de snelheid.

    Heb al een paar x gehad dat het niet sneller was dan 700kb das echt langzaam.
    Moet je de gezichten zien van die mensen die dan het probleem komen oplossen.

    700kb nee dat kan niet knop die van jou er maar tussen en ja hoor ook 900kb ff koffie doen ja is goed na 10min weer een test hee kijk nu weer 7000kb.

    die mensen weet echt niet meer wat ze moeten doen hier.
    heb de laatste 2 weken 4x zo'n vent gehad.

    en over een half jaar gezien mmmm heel erg veel
    voor dat het ziggo was geen enkel probleem

    ik heb geen idee meer waar het aan zou kunnen liggen en samen met mij de monteurs

    Gr. paul
     
  6. Toch moet dit probleem bij Ziggo bekend zijn, want je bent echt niet de enige in Heerhugowaard of omgeving met dit probleem. Het zit niet in je modem of in je aansluiting, want heel veel mensen in die buurt hebben hetzelfde als jij. Het is een moeilijk probleem blijkbaar.
     
  7. Zal wel beperkte bandbreedte zijn in de wijkcentrale of een kapotte FEP oid ....
     
  8. Lijkt me iets complexer als het al sinds augustus speelt en nog geen oplossing gevonden is....
     
  9. Ik kan me vinden in de frustraties. Ook ik heb sinds een paar weken problemen met snelheid (postcode 2134). Overdag is de snelheid prima, maar na 16 uur en in het weekend is het regelmatig dramatisch.

    14 oktober stuurde ik via de Ziggo website een storing/klachtmelding. Het enige dat ik heb ontvangen is een ontvangstbevestiging. Daarom net maar weer mijn beklag gedaan.

    Ik ben zelf werkzaam in de IT en weet als geen ander dat storingen hardnekkig en lastig te vinden kunnen zijn. Maar 1 ding wat mijn collega's en ik nooit zullen vergeten is dat het zeer belangrijk is om je klanten op de hoogte te brengen (en te houden) van problemen en zo snel mogelijk te reageren op klachten e.d. Ziggo laat hier overduidelijk steken vallen.

    Als je op dit forum ziet hoeveel mensen problemen hebben dan zijn dat er best een hoop. Mijn indruk is ook dat al die snelheid problemen geen incidenten zijn, maar dat het gewoon een structureel probleem is. Niet alles is af te schuiven op haperende modems, rotte routers en slechte bekabeling. Zie mijn eigen situatie: waarom 'werkt' het overdag dan allemaal wel naar behoren?

    Het lijkt mij tijd worden dat Ziggo gewoon open kaart speelt en toegeeft dat er problemen zijn. Dat er hard aan gewerkt wordt weet iedereen, maar het kan niet zo zijn dat wij elke maand een behoorlijk bedrag neertellen voor een verbinding die niet is wat je zou mogen verwachten. Daarbij mag de klant natuurlijk niet de dupe worden van de fusie-drift van de heren/dames bestuur.
     
  10.  
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina