1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk Ziggo onbereikbaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bnijmeij, 3 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanuit Groningen is Ziggo weer volkomen onbereikbaar. Het nummer 0900-1884 geeft alleen maar de ingesprektoon, het keuzemenu krijg ik niet eens te horen.
    Mijn geplande bezoekje aan Ziggo vandaag kon niet doorgaan, binnenkort kunnen ze me echter verwachten inclusief kopieën van de "communicatie" van de laatste maanden.

    Ik begrijp werkelijk niet waar de opmerkingen van sommige forumleden dat het langzaam maar zeker beter zou gaan met Ziggo op gebaseerd zijn.
    Mijn ervaring, en die van vele anderen, is dat het alleen nog maar slechter en slechter gaat bij Ziggo.

     
  2. Je hoort mij ook niet zeggen dat het beter gaat.
    (ik zit al 2 maanden op mijn bestelling te wachten)

    Alleen iets positiefs melden, wordt hier zeker niet gewaardeerd.

    Misschien ook prettig, voor de ziggomedewerkers.
    Die hier op het forum, hun vrije tijd in besteden.
     
  3. Mijn opmerking was niet aan jou persoonlijk gericht maar naar aanleiding van enkele andere berichten.
    Fijn dat jij een positieve ervaring hebt gehad, het is uiteraard geheel vrij die te vermelden, even zo goed mag ik melden dat Ziggo vanuit hier nog steeds volkomen onbereikbaar is.
    Ik heb via PB contact met Ziggo medewerkers en die weten heel goed dat hun inzet hier ook door mij zeer gewaardeerd wordt. Aangezien het PB zijn ga ik de inhoud daarvan hier niet plaatsen.
     
  4. 37 minuten in de wacht

    Gisteren 37 minuten in de wacht, verschrikkelijk en geeneens een wachtmuziekje maar zo'n irritante stem en de hele tijd dezelfde tekst.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina