1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk Ziggo onbereikbaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bnijmeij, 3 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo is de hele morgen al onbereikbaar. Er is een nieuw menukeuzesysteem ingevoerd en daar moet je je klantnummer invullen. Keurig gedaan de eerste keer met als respons "U hebt een niet bestaand nummer ingetoetst, toets uw postcode in". Ook netjes gedaan en toen tuut tuut tuut. Nog tig geprobeerd maar iedere keer na het intoetsen van de postcode wordt de verbinding verbroken. Om moedeloos van te worden want ik heb ineens geen digitale tv-signalen meer (E19-melding) en ook is na ruim een maand mijn telefoonnummer nog steeds niet geporteerd. Wie heeft er een alternatief Ziggo-telefoonnummer?

    Dit bericht is achterhaald. Er kan weer gebeld worden maar de wachttijd is onveranderd lang :cry:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2008
  2. Klantenservice ???????

    Ik heb de afgelopen dagen meerdere malen geprobeerd de klantenservice te bellen om voor de laatste keer te proberen mijn Alles in 1 pakket goed te laten werken.
    Eerst krijg ik wat onduidelijk "Kom bij Ziggo" te horen. :mrgreen:

    Zelfs tussen 8.00 en 9.10 uur krijg ik alleen maar de melding dat Ziggo mij niet tijdig te woord kan staan. :evil: :?::sleep:

    "De wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent" :schater::schater::schater:

    Geeft niet hoor Ziggo, ik wacht pas vijf maanden ....:giveup:

    In plaats van verbetering lijkt het erop dat de chaos alleen maar groter wordt.

    De inzet van de Ziggo medewerkers op dit forum wordt door mij zeer gewaardeerd. :thankyou::thankyou::thankyou:
    Dat is helaas de enige manier om nog met Ziggo te communiceren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2008
  3. Is ziggo thuishulp niet iets voor je dan kan je chatten met een ziggo medewerker en dat kost niks.
     
  4. nog steeds niet te bereiken

    Ook ik heb alverschrikkelijk veel moeite om de helpdesk te pakken te krijgen.

    Ben al vanaf zondag 15.00 bezig om ze te pakken te krijgen.
    Lijkt wel of ze maar 1 bandje hebben die ze keer op keer afspelen.

    Al onze medewerkers zijn in gesprek. De wachttijd is zo lang dat je beter een andere keer kan terug bellen.

    Einde gesprek.

    En dat nu al 24 uur lang. Dit is toch van de zotte??
     
  5. Hier al sinds zaterdag. Krijg idd een bandje dat het te druk is en dan wordt de verbinding verbroken. Probeer het al elk dagdeel:

    Zaterdagochtend: onbereikbaar
    Zaterdagmiddag: onbereikbaar
    Zaterdagavond: onbereikbaar

    Zondagochtend: onbereikbaar
    Zondagmiddag: onbereikbaar
    Zondagavond: onbereikbaar

    Maandagochtend: onbereikbaar
    Maandagmiddag: onbereikbaar
    Maandagavond: onbereikbaar

    Echt schandalig.

    Ik probeer te bellen omdat er vandaag, de 10e, een monteur mijn bestelde alles-in-1 pakket zou komen installeren. Ik heb dit pakket de 23e oktober besteld en kreeg een mail dat de afspraak per post zou worden bevestigd. Ik had zaterdag (2.5 weken later dus) nog altijd geen brief gehad en besloot te bellen om te vragen of ze nou wel of niet kwamen vandaag.

    Aangezien ik ze niet kon bereiken enz ben ik niet thuisgebleven. De kans was leek mij vrij klein dat er ook echt iemand zou komen. Ga het risico van een dag thuisblijven niet nemen met dit soort bedrijven..
     
  6. Daar kan aan toegevoegd:
    Helpdesk,
    Vrijdagochtend: onbereikbaar
    Vrijdagmiddag : onbereikbaar
    Vrijdagavond : onbereikbaar

    Afdeling verkoop: bereikbaar.:rolleyes:
     
  7. Onbereikbaarheid klantenservice

    Vandaag is het precies 7 weken geleden, dat ik het Alles-in-1 plus pakket van Ziggo heb besteld. Internet had ik al, digitale tv ook al (al moest de smartcard wel gerefreshed worden), een voor telefonie geschikt modem heb ik ook maar nog steeds geen Ziggo-telefoonaansluiting omdat de nummerportering nog niet heeft plaatsgevonden. Ik heb "voor de aardigheid" geturfd hoe vaak en hoe lang ik de afgelopen weken met de klantenservice heb gebeld c.q. geprobeerd te bellen om duidelijkheid te krijgen over wanneer de telefoonswitch wordt gerealiseerd:

    Aantal keren gebeld 36
    Aantal keren iemand aan de lijn 13
    Aantal keren geen verbinding/verbinding verbroken of
    te lange wachttijd 23

    Totale beltijd 4.23 uur

    Resultaat: ik weet nog steeds niet wat ik wil weten. Wel kassa voor de KPN! :mrgreen:
    [​IMG]
     
  8. en nog steeds niet

    vandaag gelijk om 0800 begonnen te bellen.
    en zoals gebruikelijk al onze medewerkers zijn in gesprek. De wachttijd is zo lang ........ en de verbinding wordt verbroken.

    dit is nu al dag 3.

    werken er nog wel mensen of durven ze de telefoon niet meer aan te nemen ??????????

    Louis
     
  9. Krom, ik heb in het noorden nog nooit meegemaakt dat er immense wachtrijen staan. Langste die ik heb gezien is 5 minuten?
     
  10. Ik woon in Groningen en krijg al dagen lang alleen maar te horen dat het te druk is om me te woord te staan.
    Behalve de afdeling verkoop ....... die kunnen natuurlijk niets doen en verwijzen me naar ........... het is momenteel te druk.:mrgreen:
    Ik weet niet waar jij die 5 minuten ziet, maar kloppen doet het niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina