1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Honderden abonnees per ongeluk afgesloten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 2 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Honderden abonnees per ongeluk afgesloten


    Er is reeds voldoende over geschreven, maar nog steeds niet genoeg. In tegenstelling tot eerdere berichten dat het opzeggen van Ziggo lastig zou zijn is afgelopen weken het tegenovergestelde gebleken (deze berichten waren overigens voornamelijk forumberichten, zoals op Ziggo-gebruikers.nl). Ziggo heeft namelijk honderden abonnees per ongeluk afgesloten, omdat zij Ziggo opgezegd zouden hebben. Wederom een fout in Ziggo’s administratiesysteem ten koste van de consument.......... lees het volledige artikel op: http://www.molblog.nl/Merken/7776
     
  2. Vaag artikeltje, met niet werkende links over deels oud nieuws van deze zomer, deels zogenaamd nieuw nieuws wat ze linken naar dit forum en wat dan weer verwijst naar een oud artikel over consumentenbond afgelopen zomer.

    Wat nu precies de bedoeling erachter is wordt mij niet helemaal duidelijk.
    Met het melden hier is het kringetje weer rond, maar duidelijk waarover het artikel gaat niet ... :roll:
     
  3. dit is nu precies wat mij is overkomen zie [wel of niettopic] en lees dat maar eens en probeer daar dan maar eens een antwoord op te geven
    de topic is gisteren gestart maar er is buiten mij geen enkele reaktie hierop gekomen
     
  4. Het algemene beeld dat de administratie van Ziggo een absolute puinhoop is kan ik anders helaas alleen maar bevestigen.
     
  5. Ik denk dat hier gedoeld wordt op de opzeg issues.

    Eind oktober zat er een fout in het systeem wat er voor zorgde dat abonnementen vrijwel direct dicht gezet werden als er een opzegging werd ingevoerd, ook al stond de uitvoer datum op 1 of 2 maanden later.

    Dit alles is inmiddels al opgelost.
     
  6. In zoverre wellicht dat het probleem technisch getackled is. Maar geldt dat ook voor alle problemen die hier uit voortvloeiden voor de klanten ? Naar mijn smaak hoort dat ook deel uit te maken van de oplossing.

    Ik zie het te vaak; Probleem technisch opgelost, crisisteam wordt opgeheven en nasleep gaat het reguliere circuit in. Zo'n crisisteam dient (deels) instant te blijven tot ook de nasleep is geborgd.
     
  7. In principe is het een kwestie van abonnementen opnieuw invoeren d.m.v. een spoedprocedure en het probleem is weer recht gezet.

    Voor de klanten die gebeld hebben, nadat hun abonnementen per direct beeindigd zijn, zal het probleem dan zeer waarschijnlijk ook al opgelost zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat er gebeurt met de klanten die niet bellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina