1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email account instellen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Rini, 2 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Heb je een Ziggo e-mail adres dan????

    Dit werkt -ALLEEN- voor @ziggo.nl adressen, pas niet zomaar dingen aan die nu werken mits je daar mails of brieven over ontvangt. Van Ziggo.

    Een @HOME adres kun je op dit moment NIET poppen op pop.ziggo.nl, hebben we ook nergens verteld zeker niet in deze thread.

    Bye,
    Raymond.
     
  2. ok dat snap ik, maare ik was een @home user, maare voorheen had ik de pop op mail.home.nl staan en smtp op mail.home.nl staan maar dit werkt dus niet meer, maar in de E-mail stond niet bij welke server ik moes gebruiken? zie> http://nieuwsbrief.home.nl/click2?7BYEBxeLk3V1va6l*2F78pAhQ01YIaaOKgZGSsHDMlI dus ik ben aan het zoeken geweest welke servers het werken nu bij ziggo! oh ook erg dom van ziggo waarom sturen ze een HTML mail? Ziggo heeft u een HTML mail gestuurd dat uw programma technisch niet ondersteunt. Om de mail te bekijken klikt u op onderstaande link: http://nieuwsbrief.home.nl/click2?7BYEBxeLk3V1va6l*2F78pAhQ01YIaaOKgZGSsHDMlI Met vriendelijke groet, Ziggo
    daarin zouden ook virussen in kunnen zitten. in de .gif bestanden (dit heb ik al eerde gehad), dus mijn outlook staat alleen txt toe? dus erg dom van ze!
     
  3. Voor @home was het altijd en nog steeds voor de bestaande adressen:

    voor inkomende mail: mail.home.nl
    en ook voor uitgaande mail: mail.home.nl

    En gebruik je geen router dan werkte zelfs voor zowel inkomend als uitgaand alleen mail ook als server naam.

    Bij mij gaat het gebruik van de ziggo pop en smtp alleen maar goed voor nieuwe @ziggo emailadressen en niet voor de bestaande @home adressen.
    Moet wel zeggen ben geen internetspecialist maar dit is mijn ervaring als ziggo klant.

    @Rolfhobby, in die email stond toch alleen dat je de Gebruikersnaam moest aanpassen dus gewoon @Home.nl erbij achterzetten.

    Dus was je gebruikersnaam pietje.puk dan is deze nu pietje.puk@home.nl
    Dat was alles in die mail staat niks over aanpassen van de pop of smtp dus ook niet doen lijkt me:wink:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2008
  4. tja mijn vraag was waarom de inkomende mail: mail.home.nl en ook voor uitgaande mail: mail.home.nl hier niet meer werken?? en de andere instellingen wel?
     
  5. foutmelding email instellingen

    Mijn email adres staat sinds een week of twee eindelijk op Mijn Ziggo.

    Als ik "instellingen wijzigen" probeer krijg ik een foutmelding, combinatie email adres en password zouden niet kloppen, mijn @home mailadres werkt gewoon met dit password. :?
    Nog steeds één van de migratie problemen die ik heb ?
    Ik heb er geen enkel vertrouwen in dat dit vanzelf goedkomt, de klantenservice is onbereikbaar en op mail wordt niet gereageerd.:evil:
    Ook pogingen van Ziggo medewerkers hier hebben er niet voor gezorgd dat alles van mijn Alles in 1 werkt zoals het zou moeten werken.

    Is hier (en voor de rest) een oplossing voor of is het tijd om het maar op te geven met Ziggo ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina