1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Heractiveren smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Marjolijn, 2 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klantenservice van Ziggo reageert op geen enkele wijze op onderstaande brief:

    Klantenservice Ziggo
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht

    3 oktober 2008.



    Betreft: Digitale TV
    Abonneenummer 56xxxx


    Geachte heer/mevrouw,

    Op 3 januari 2005 werd ik TVD abonnee bij Casema.
    Door omstandigheden, o.a. langdurig verblijf in het buitenland, is de decoder met bijbehorende smartcard (met nummer 4005 xxxxxx) een langere periode niet in gebruik geweest. Nu ik mijn TVD weer wil gebruiken krijg ik voor alle zenders de foutmelding E16 Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.

    Via de telefonische klantenservice heb ik getracht dit op te lossen, maar ondanks meerdere toezeggingen is het probleem nog steeds niet verholpen.
    In de Algemene Voorwaarden vind ik geen artikel waarin vermeld wordt dat u de TVD kan afsluiten. Ik heb steeds aan al mijn verplichtingen voldaan.

    Vriendelijk verzoek ik u mijn TVD aansluiting weer te activeren.

    Met vriendelijke groet,


    Wie weet raad?
     
  2. Probeer het volgende:
    Zet de decoder langere tijd aan, op een willekeurige zender.
    Het kan max. 8 uur duren voordat je kaart weer automatisch is geactiveerd.
    (Mits je geen betalingsachterstand hebt, natuurlijk. ;-))
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina