1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activeren smartcard

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Baas!, 2 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 10 oktober heb ik een alles in 1 pakket van ziggo gehaald.
    Dezelfde dag nog de brief verstuurd om de smartcard te activeren.
    Vrijdag 31 oktober alle zenders op zwart,code E19.:evil::evil::evil: ***:censored:
    Direkt de helpdesk gebeld,na 30 minuten iemand aan de lijn,bleek dat ze mijn brief nooit hadden ontvangen.....zucht...,de vriendelijke dame zou mijn kaart alsnog activeren en de gewenste abboneevorm erop zetten ( televisie Z2 ),dit zou 48 uur duren.
    Vandaag decoder er weer aangesloten op mijn plasma scherm,stekker er weer in......***:censored: weer code E19.

    Hoe moeilijk kan het zijn om zoiets simpels als het activeren van smartcard te regelen?
    Dus vandaag maar weer eens gebeld met de helpdesk,nadat tot 4 keer toe de verbinding werk verbroken kreeg ik na 20 minuten een medewerker aan de lijn.
    De vriendelijke jongen vertelde mij dat het "proces" nog steeds liep,het kon maximaal 5:shock: werkdagen duren...
    Dit is toch om te janken,klant worden is geen probleem,binnen 5 minuten wordt je terug gebeld,maar als je eenmaal klant bent dan begint het leed pas.

    Ik snap heel goed dat ik niet de enige ben,maar dit kun je toch maken naar je klanten,dan loop ik toch iets harder voor mijn klanten.


    Binnenkort ga ik verhuizen,ik zie er nu al tegenop om de verhuizing door te geven,dat word een paar maand zonder internet,telefonie en tv...
    volgens mij kun je sneller ja abbo opzeggen en op je nieuwe adres een aanvraag indienen.

    Mod : Vloeken niet toegestaan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2008
  2. Als je de stekker van de decoder uit het stopcontact trekt, zal je kaart niet direct na het aanzetten geactiveerd worden, maar kan het tot enkele minuten duren voordat je alle pakketten te zien krijgt.

    Mijn vraag: heb je de decoder even aan laten staan, of heb je meteen de stekker weer uit het stopcontact getrokken?
     
  3. Ik heb niet direkt de stekker er weer uit getrokken.
    Ik heb de decoder gewoon aangelaten,dit helaas zonder het gewenste resultaat..
     
  4. heeeeeel lastig 2 smartcards

    na aanvankelijk een probleemloze previewperiode, ging één kaart op "e19" terwijl de andere het gewoon bleef doen met een standard abo.

    Het is nog niet zo eenvoudig om de tweede smartcard te activeren bij Ziggo. Eerst gisteren na 34 minuten wachttijd van de helpdesk mijn probleem doorgegeven; na belofte dat ie het zou gaan doen vandaag geen resultaat; nog steeds e19.

    Vanavond weer 36 minuten wachten op contact. Uiteindelijk iemand een helpdeksmedewerker aan de lijn. De (aardige) mijnheer is zelfs 8 minuten 'naar het systeem gelopen' :schater: (o ja weer in de wacht, gelukkig niet 'in gesprek gezet') en na veel gezucht en gesteun mij medegedeeld dat de kaart het nu binnen 48 het zou moeten doen.

    Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren..... Wat een beroerd geregelde organisatie. Je bent echt aan de goden overgeleverd bij dat Ziggo.
     
  5. Je bent inderdaad aan de goden opgeleverd bij Ziggo,
    Helaas zijn de Ziggo goden ons meestal niet gunstig gezind.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina