1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

doorschakelen telefoon met *21* werkt niet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Jheroen, 2 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. zo, dat was weer fijn. probeer gisteren mijn nummer door te zetten via de *21* dienst maar mooi dat het niet werkte met mijn half jaar oude geschikte panasonic telefoon.

    ik bellen naar ziggo, na 20 minuten wachten ging iemand het zelf instellen. goed en wel het functioneerde. daarna even doorgevraagd waarom ik deze dienst zelf niet kan activeren en deactiveren dat is nu juist zo handig...

    test gingen we doen: de medewerker deactiveerde de doorschakeling weer maar nu ontstond er een echt probleem.
    volgens de applicatie mocht de hd medewerker deze handelingen niet doen maar kon het toch 1 keer; nu kon ik de doorschakeling niet activeren en de hd medewerker óók niet meer :evil: "het telefoonprofiel moet opnieuw opgebouwd worden meneer".
    lekker is dat weer, je kan het niet zelf doen, de hd medewerker die het niet zou moeten kunnen doet het 1 keer, en daarna kan niemand het meer regelen.... :x lekker zo'n applicatie vooral ook zo gebruiks en klantvriendelijk op deze manier..... NOT
    ze hebben schijnbaar nog niet veel geleerd van hun nummer 1 positie bij radar qua klachten :no:

    enfin, inmiddels zit ik een maand in tijdelijke huisvesting wegens verbouwing en mis ik dus nu mensen die mijn huisnummer bellen

    bedankt ziggo voor deze geweldige service :sleep::no::evil::censored:

    kunnen we nog terug naar Casema :arrow:
     
  2. Voor iedereen die hier ook last van heeft: Dit probleem is bekend en wordt aan gewerkt!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina