1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie live aansluiten

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Xaler, 2 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gebeld, een opzegging staat de bestelling in de weg... Ander nummer gekregen, deze ff bellen.
     
  2. Hang nog lekker in de wacht :censored:
     
  3. En opgegeven. Probeer het later vandaag nog wel eens.
     
  4. ik heb een abo op eredivisie live echter sedert zatedagavond heb ik een E19 melding... heb dus van het weekend dus niet kunnen kijken.. heb zaterdagmiddag nog wel wat zitten kijken echter op het moment dat ik twente -ajax wilde kijken was die melding er. Al proberen te bellen met Ziggo echter die helpdesk is echt niet te bereiken..... baal hier als een stekker van en heb nu maar een contactformulier gestuurd. hopelijk krijg ik hier een reactie op zodat ik aanstaande vrijdag naar De Graafschap- Nac kan kijken.....
     
  5. Heb nog een paar keer gebeld. Opnieuw extreem lang in de wacht. Heb het nogmaals aangevraagd via eredivisielive.nl. Geintje kost me anders bakken met geld. Als het nu nog niet lukt hebben ze pech. Haal alles dan weg bij Ziggo en ga wel naar KPN.
     
  6. Wederom niets, gebeld en iemand gesproken die het binnen 3 dagen zou fixen. Prima, voor die tijd is er toch niets op. Nu wachten tot vrijdag, hopelijk kan het sneller.
     
  7. Uiteraard niets!! En de wachttijd is meer dan 10 minuten! Dit is toch echt te gek voor woorden. Stuur ze een mail, als daar geen reactie op komt dan zeg ik mijn abonnementen op.
     
  8. Mail naar Ziggo;

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina