1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie live aansluiten

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Xaler, 2 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vraag: Hoe lang voodat je Eredivisie live kunt bekijken?

    Goedemorgen,

    ik heb gisteren eredivisie live aangevraagd bij Ziggo. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je beeld heb? Bij de aanmelding stond dat ik na 48 uur contact op moest nemen als er nog niets te zien was.

    Die 48 uur zijn natuurlijk nog niet voorbij maar vraag me af of het binnen een uur geregeld is of dat ik moet wachten tot de 1e werkdag?

    Iemand ervaring? Helpt het om de modem een keer te resetten?

    Gr. Dion
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2008
  2. Ons systeem stuurt iedere 4 uur een pulse uit. Als je decoder aan staat met signaal en smartcard erin zou het binnen 8 uur waarschijnlijk wel moeten werken :)

    Maar welke melding krijg je op de zenders?
     
  3. Ik heb melding E19, previewperiode afgelopen.
     


  4. Dit werkt ook niet.
     
  5. eredivisiekanaal.

    een collega van mij heeft ook eredivisie aangevraagt per telefoon. daar zei men dat het 5 werkdagen duurt voor je het hebt maar hij had het naar 5 weken nog niet. sinds begin afgelopen week had hij het eindelijk, naar nog eens 3 keer bellen. dus ben benieuwd hoelang het bij jou duurt.:cry::cry:
     
  6. Dat zou knap balen zijn. Ik wacht het tot morgen 1900 af en dan gaan we bellen. 5 weken gaat te gek worden. Heb het trouwens besteld via eredivisielive.nl Mogelijk maakt dat enig verschil qua levertijd.
     

  7. Van de gegevens die aangeleverd zijn via eredivisielive.nl is een deel niet verwerkt omdat de informatie op onderdelen niet correct was. Ik zou het toch nog maar eens via de helpdesk proberen.
     
  8. dat is weer een prima service dan, dat hij zich nu opnieuw moet aanmelden, omdat een deel van de gegevens niet klopt, dan heb je nl toch wel wat gegevens, dan zou er ook vanuit ziggo actie ondernomen kunnen worden.

    Zou ik de klantvriendelijke manier vinden.
     
  9. Als de gegevens niet kloppen dan kan de data niet geimporteerd worden. Dit leidt tot zgn uitval en dit is allemaal handwerk. Ik weet niet hoe dit ingericht is. Ik kan je alleen maar adviseren het pakket opnieuw aan te vragen, desnoods via de helpdesk.
     
  10. Ik bel ze wel ff. Helaas is iedereen in gesprek.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina