1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wel of niet

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door hea, 2 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. wat te doen?

    Op 24 augustus j.l. had ik mijn abonnement bij @home opgezegd via de site. Daarvan kreeg ik deze bevestiging op 27 augustus.
    Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.


    Wij vinden het jammer dat u uw overeenkomst met Internet van Ziggo wilt
    beƫindigen.

    De overeenkomst wordt per de eerste van de maand, met inachtneming van
    een maand opzegtermijn beƫindigd. Uw abonnement vervalt per 1 oktober
    2008.

    Zoals u in de Algemene Voorwaarden kunt lezen blijft u verantwoordelijk
    voor de betaling tot aan de datum waarop uw abonnement eindigt. Dit
    geldt ook voor eventuele overige kosten.

    U hoeft het kabelmodem niet te retourneren.

    Als u contact opneemt met de Klantenservice van Ziggo over dit
    onderwerp, is dit uw referentienummer: N5868327.

    Wij danken u voor het vertrouwen in de afgelopen periode en hopen u in
    de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen als abonnee van Ziggo.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo
    Afdeling Klantenservice

    Behandeld door: :censored:

    @Home heeft een nieuwe naam: Ziggo. Daarover heeft u van ons al meer
    gehoord. Helaas is het ons nog niet gelukt om deze e-mail volledig om te
    zetten naar Ziggo. Daarom geven wij hierbij aanvullende informatie:
    - Bij Ziggo krijgt u televisie, internet en telefonie zoals u gewend
    bent. Alleen de productnamen worden anders. De overgang naar deze nieuwe
    productnamen gaat geleidelijk. Het kan dus zijn dat u in onze
    communicatie nog oude productnamen tegenkomt.
    - U ziet nog @Home internetadressen. U kunt deze wel gewoon gebruiken. U
    komt automatisch op de juiste pagina, dat kan dus ook een @Home pagina
    zijn.

    Ervan uitgaande dat ik per 1-10 geen internet zou hebben.
    Echter op 18 september de klantenservice gebeld om te vragen of de opzegging ongedaan kon worden gemaakt reageerde men daar verbaasd want ik was in hun systeem niet aangemerkt als zijnde dat ik per 1-10 lid af zou zijn.
    Ik heb toen gevraagd om een bevestigingsmail en dat ik niet zomaar door hun toedoen per 1-10 geen internet zou hebben, daar konden ze niet aan beginnen, dat doen ze nooit.
    Het zou kunnen dat we met de overgang op 28 september even zonder internet zouden zijn met wat storingen maar ik zou gewoon klant blijven.
    Wat blijkt op vrijdagavond 24-10 j.l. om 18.30 uur ineens geen internet meer en vroeg mijn ziggo startpagina om een activatiecode welke ik niet heb natuurlijk. Ik heb zelfs nog mijn eerste modem sinds het ontstaan van @home.
    Natuurlijk meteen gebeld na een lange tijd te hebben moeten wachten en ettelijke malen ben doorverwezen,bleek dat ik geen abonnee meer bleek te zijn sinds 21-10 en ze snaptte zelf ook niet waarom ik dan nog vier dagen langer gebruik heb kunnen maken van internet, maar goed ik moest een nieuw abonnement aanvragen zo gezegd zo gedaan dit kon alleen maar op mijn man zijn naam, afijn zo besteld en ja alleen Z2 pakket voor 29,95
    ik zou binnen 5 tot 10 werkdagen alles in huis hebben en zo weer op internet kunnen.
    Ik vroeg me dus zaterdag 25 okt. wel af bij de klantenservice hoe het dan kan dat mijn modem online blijft, dat snapte ze ook niet maar ze kon me niet activeren.
    Toch op zondag nogmaals klantenservice gebeld om tenslotte na 43 minuten te worden doorverwezen naar de technische dienst en die man zou mijn modem weer kunnen activeren middels een code.
    Hij heeft mij aan de lijn, en ziet de activeringscode staan zei hij en ineens toen hij deze wou melden was de code weg rara???? hij vondt het ook vreemd en vertelde toen dat dat kwam omdat ik internet opnieuw had aangevraagd. Ik geloofde op zijn woord, ja wat moet je anders, toch?
    Hij vertelde me geduldig te wachten op mijn installatiepakket.
    Op dinsdagmorgen klantenservice toch gebeld nadat ik de modem al drie dagen uit het stopcontact had gehad en deze weer van stroom voorzag en tot mijn verbazing nog steeds internetactiviteit aangaf waaropdeze medewerker vertelde dat dat absoluut niet kon, en moest wachten op mijn nieuw installatiepakket met bijgevoegde brief met activeringscode.
    Diezelfde middag komen er twee brieven van ziggo
    1 voor mij met beeindiging van mijn internetabonnement kenmerk DOT
    1 voor mijn man wijzigingsoverzicht kenmerk DOT1A waarin vermeld staat dat het nieuwe abonnement ingaat per 1-11-2008

    en beide hebben een ander klantnummer
    Nu heb ik sinds vrijdagmiddag met de activatiecode mijn oude modem weer online gekregen via een andere nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord, maar op mijn ziggo staat die naam niet geregisteerd althans is onbekend maar is nog steeds op mijn ziggo mijn oude klantnummer zichtbaar.
    Ik heb nu al enkele contactformulieren richting ziggo gestuurd dat ik niet van plan ben om twee abonnementen te betalen voor iets wat hun fout is
    Ik word er niet goed van
    HOE IS DIT NU MOGELIJK???????
    Dat moet toch niet kunnen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2008
  2. hebben hier meer mensen last van????
     
  3. oh ja was ik nog vergeten te melden via de email zoals jullie kunnen lezen mag ik de modem behouden
    in de opzeggingsbrief moet ik deze ineens retourneren met bijgevoegd registratieformulier, welke natuurlijk niet bij de brief zat

    dit wilde ik jullie toch ook nog even melden
     
  4. krijg ik nu wel of geen nieuwe modem??????

    nu heb ik zojuist op de gegevens van mijn man een account aangemaakt op mijn ziggo om te kijken of hij nu de internet bij zijn account heeft staan maar nee hoor, alleen het Z1 analoog kabeltarief
    ik vraag me dan ook af wanneer mijn beloofde nieuwe modem komt????
    als ik de berichten zo eens lees lijk ik niet de enige
     
  5. Het lijkt me een fout in de administratie te zijn bij Ziggo.
    Wat je modem betreft, "gooi je oude schoenen niet weg eer je nieuwe hebt" :)

    Het is overigens wel te begrijpen, een samengaan van verschillende administratie, een opzegging en cancelling van je abbo.
    Als je dan al niet dol bent gedraaid als Ziggo/@Home zijnde, dan word je het wel.
    Rustig afwachten dus.
    Er zal heus wel iemand contact opnemen met je over het hoe en wat, mocht je toch nog een keer bellen, vraag dan om een ticket-nummer.
    Succes.
     
  6. wat is een ticketnummer,als ik vragen mag
     
  7. ticketnummer vragen heeft weinig tot geen zin... alles word gevonden adv je postcode huisnummer, of eventueel klantnr.
     
  8. Onder zo'n nummer werd/worden je huidige problemen geregistreerd, het kan natuurlijk ook zo zijn dat men tegenwoordig aan de hand van een postcode / huisnummer en klantnummer werkt, wat mijns inziens niet verstandig is, daar er misschien meerdere klantnummers zijn.

    Zo kreeg ik na de migratie een nieuw klantnummer, en in het geval van hea kunnen er nu ook twee klantnummers bestaan wie weet?
     
  9. nu kreeg ik vorige week een mailtje terug na anderhalve week met dit antwoord
    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC5066 - Klacht - Internet - Annuleren opzeggen".

    Bij Ziggo zijn de modems die de klanten gebruiken in bruikleen. Deze dienen na de opzegging retour gestuurd te worden. Omdat u een oud @Home klant bent en u het modem heeft gekocht hoeft u het modem nietretour te sturen.

    Wij kunnen ons voorstellen dat dit voor u niet duidelijk is geweest.

    Denken ze nu dat ze met een kleuter te maken hebben of zo
    het is toch duidelijk als je eerst een mail krijgt dat je de modem niet hoeft te retourneren
    en in een volgende toegestuurde brief weer wel, dat je daar op reageert!!!
    maar ondertussen nog steeds geen installatiepakket ontvangen,
    zal wel niet meer komen denk ik
    ik zit eraan te denken om nu maar alles op te zeggen!!!!!!!!!!!!!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina