1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

{Spam?} is geen spam

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Mano, 1 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik krijg sinds enige tijd mails binnen gemarkeerd als {Spam?}, dit is dan ook spam, die ik meteen in de 'verwijderde mail box' terecht laat komen met mijn outlook express.

    Maar nu zit hier ook een mail (nieuwsbrief) tussen, gericht aan mij, die voor 100% geen spam is, hij is ook niet afkomstig van een ziggo mail adres.
    Hoe kan ik ervoor zorgen, of aan Ziggo aangeven dat deze mail niet meer als spam gemarkeerd gaat worden in de toekomst?
     
  2. Hi!

    Vaak zijn dat soort nieuwsbrieven erg slecht in elkaar gezet. Stuur me maar even een voorbeeld dan check ik hem even (pm).

    Bye,
    Raymond.
     
  3. spam

    klopt, ik ook. :sad:
     
  4. Hi!

    Das op zich ook niks raars. Bij Spam? weet het filter niet zeker of het spam is, twijfel geval dus.

    A;s je een voorbeeld hebt, inclusief de headers, stop die dan even in een PM.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Pm verstuurd, ik hoop dat die is aangekomen, de pagina ververste hier niet na het versturen.

    edit: als dat zo is wat je hierboven zegt, dat het filter er niet zeker van is als er {Spam?} met dat vraagteken staat, dan is mijn vraag zo goed als beantwoord.

    Edit2: thnx voor het snelle antwoord in pm, de html in die mail deugde voor geen meter. (en dat voor een mail van een hostingbedrijf waarin men je wil leren hoe een webpage te maken nota bene :grin: )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2008
  6. Ik zit een beetje met hetzelfde; alleen bij mij worden attachements verwijderd (een *.dll file die ik wel wil ontvangen). Het vervelende is dat ik een eigen domeinnaam heb, en daar via POP mijn mail vanaf haal (mailserver in datacenter). Ik doe helemaal niks met de mail van Ziggo en toch is het de Ziggo-mailserver die het attachement weghaalt. Wat de **** heeft Ziggo met mijn mailserver te maken? Ik vind het echt idioot dat ze die mail scannen. Via hun eigen mailserver oke, maar dit gaat mij eigenlijk een beetje te ver. Kun je dat ook ergens uitzetten ??
     
  7. Hi!

    Dan verstuur je vermoedelijk via de mailserver van Ziggo, en niet direct naar je eigen server. Dat is HUN server.... de smtp.ziggo.nl ...

    Vermoedelijk kun jjij op je eigenserver ook je mail wel afleveren dan als je een eigen server hebt?

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Het is geen mail die ik zelf verstuur, maar mail die naar mij wordt verstuurd, dat is het rare ervan. Blijkbaar scant ziggo alle 110 poorten ook nog of zoiets ?
     
  9. Nee hoor, Ziggo doet verder niets met poort 110, dat moet dus gebeuren op die andere server. (of je mailclient, outlook accepteert standaard ook geen exe of dll's)
     
  10. Hi!

    Grin.... het moet niet veel gekker worden.... :grin:
    Onzin.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina