1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

beeld op zwart

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door harryk!, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. digitaal op zwart

    Ongeveer 5 weken kunnen kijken en nu al sinds 1 november zonder. Direct na ontvangst 15 september aanmeldingskaart opgestuurd.

    Kreeg advies van klantenservice om decoder 2 uur op Ned 1 te laten staan omdat de card zijn gegevens kwijt zou zijn. Dit al drie keer gedaan maar geen resultaat.

    Bellen blijft onmgelijk dus maar weer een vragenformulier gemaild.

    Peter
     
  2. Mijn ouders hebben nu wel weer beeld, ik heb telf.contact gehad ondanks de melding "het is nu te druk probeer het later opnieuw" ben blijven hangen en kreeg vrijwel direct na deze melding iemand aan de telefoon.
    er bleken geen gegevens van digitaal tv bekend te zijn en heb de kaartnummer aan deze persoon doorgegeven en 's avonds hadden ze weer beeld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina