1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen opname

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door oostpool16, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waar heb je die M750 nog kunnen kopen? ik dacht dat ze niet meer gemaakt werden.


    Ik kan nu weer opnemen, maar doorspoelen is nu inderdaad veeeeel te zwaar geworden voor de box.
    Voor diegene die het niet weten, je kunt ook in minuten skippen, dit werkt nog wel redelijk stabiel.
    Zet de opname op pause, druk b.v. op 7 (gemiddeld reclame-blok) en vervolgens forward of reverse en je skipt de zeven minuten,
     
  2. ah bedankt voor de tip zeg! dit wist ik nog niet.. alleen nu nog kunnen opnemen...
     
  3. Kitaro houdt zich wijselijk stil ?

    Tot nu toe taal nog teken van Ziggo en/of kitaro omtrent het gecodeerd opnemen....
     
  4. Zojuist Retribution opgenomen van film1-action, opname totally scrambled, niet om aan te zien, maar van de HD afgeknikkerd, gaat lekker zo.

    Ed
     
  5. Vandaag 1 geweigerde opname en 2 opnames met zwart beeld...
    Tis nu dus een volle week storing.. ik hoop dat het nu toch echt snel opgelost gaat worden..:sad:
     
  6. E101-29

    Helaas hier in Veghel ook opname en timeshift problemen.
     
  7. In de Sico thread had ik gelezen dat er vandaag een software update voor de PVR zowel siemens als Cisco kwam. Hiermee zou alles opgelost zijn. Moest nog wel getest worden.:pompom:
    Later in de Thread zie ik dat de update toch niet vandaag komt en men weet ook niet wanneer deze wel komt.:censored:
    Al lezend in de verschillende thread krijg ik de indruk dat Ziggo het echt niet aan kan. Hele mooie reclame op TV en Radio waarbij ze zich heel klantvriendelijk opstellen. Praktijk is anders. Ben wel onder de indruk van de Ziggo medewerkers die op dit forum ons gebruikers zoveel mogelijk bij staan en ondersteunen. Helaas heeft het bedrijf Ziggo niet deze instelling.

    Mijn opname gaan nu goed zolang ik niet doorspoel. De tip om minuten te skippen ga ik nog uitproberen.
    Timeshift werkt voor geen meter meer.
    Kom er nog goed van af ik kan in iedergeval nadat ik mijn cardnummer gemaild heb weer opnemen en afkijken.
     
  8. ik heb ook gemailed, maar niets werkt, behalve kijken dan
     
  9. Ook ik had gemaild en het heeft 1 dag normaal gewerkt, nu neemt ie of niet op, en als ie wel opneemt zie ik alleen zwart beeld. En heb ik bij iedere zap in het basispakket die irritantie E102-29 melding
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina