1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen opname

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door oostpool16, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. E101-29 no msk, opname was niet toegestaan

    Hallo,

    Storing sinds maandag .:confused:
    Neemt niet goed op bij meerdere zenders.
    Alles geprobeerd :giveup:blijkt aan de uitzending te liggen.
    E101-29 no msk, opname was niet toegestaan was de melding .

    Heb nu ziggo groningen gebelt en die meld dat er meer dit probleem hebben .

    Prov groningen.

    Oplossing is er nog niet .:shock:

    Om nu mijn cardnummer naar kitaro te sturen lijkt me geen goed plan:censored:

    Als iemand meer weet lees ik het graag.


    Groet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2008
  2. ook bij mij werkt het weer ook ik heb mijn smartcardnummer gegeven, bedankt teminste ik dacht het dus niet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2008

  3. Ja ben ook al de hele avond aan het zoeken geweest waarom mijn Mythtv systeem niet meer met de opnames overweg kon tot ik er achter kwam dat ze niet meer herkenbaar zijn voor mplayer/mencoder.
    Dit is echt belachelijk, ik hoop dat het een foutje is anders zeg ik mijn abonnement op. :no:
    Mijn Siemens staat beneden naast het NAS/Mythtv systeem en neemt alleen maar betrouwbaar op als ik er niet aan zit.
    Ik bekijk de opnames via een Popcornhour in de kamer en dat functioneerde tot nu toe super. De Siemens is de enige betaalbare en tot nu toe ondersteunde oplossing om digitaal naar een PC op te kunnen nemen en dan halen ze dit soort ongein uit. Bah..
     
  4. E101-29 no msk, timeshift of opname niet toegestaan

    Ik heb gisteravond beide smartcardnummers van mijn twee Siemens PVRs naar Kitaro1 opgestuurd, en een daarvan kan nu weer opnemen (wellicht doet die andere het binnekort ook weer). Voor dat deel alvast bedankt

    Maar wat schokkend is, is dat het inderdaad vanaf nu niet meer mogelijk is om opnames op de PC af te spelen of met VideoReDo te bewerken. Casema adverteerde destijds met dat apparaat, en ook met de mogelijkheid om met dat apparaat films op je PC te bekijken. Wat Ziggo nu doet is belangrijke functionaliteit ineens uitschakelen, en als dat zo blijft vindt ik dat ronduit schandalig. - RobBr
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Inderdaad wordt de functionaliteit van het apparaat nu opeens enorm gereduceerd. :evil:
    Velen zullen deze PVR nu juist aangeschaft hebben voor deze specifieke mogenlijkheid om de PVR the gebruiken in combinatie met de PC.
    En dan blijkt de aanschaf van de 'gecertificeerde" PVR weer eens geen enkele garantie te bieden.
    (natuurlijk heeft mijn ongecertificeerde DVB-C/Alphacrypt combinatie hier weer geen last van)

    Waarom men momenteel bij Ziggo perse volhoudt om het extra beveiligde signaal zo te blijven uitzenden kan ik niet goed begrijpen. :no:

    Irdeto contracten? Interne Ziggo Policy?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  6. E101-29 no msk

    Hallo.

    Nu ik dit allemaal lees denk ik.

    Beloven en niet geven
    Doen gekken die in vreugde leven.

    Hoop dat ut un floutje is .:roll:

     
  7. Ik heb mijn smartcard nummer gegeven maar helaas nog geen opname mogelijk.:cry:
     
  8. Bij mij duurde het ook even, maar het is goed gekomen!!!
     
  9. ook ik heb het nummer gegeven maar nog geen opname
     
  10. Kitaro1 is a Hero!

    Kitaro1 has fixed all four of my systems and I am now able to timeshift and record without problem. He is a hero!

    The Ziggo help desk is peopled by other types of people, generally those that have no customer relation training and no knowledge whatsoever of the product or how to answer questions on it. I spent around 2 hours on the phone to them to try to explain the E101 problem which the response was you have to go back to your PVR supplier and it is not a ziggo problem.

    When the system works it is great. When anything goes wrong the customer service would be better served by the residents of Artis.

    Kitaro probably will get a job at a proper company soon and I wish him or her every luck - keep up the GREAT work!

    Thanks
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina