1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen opname

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door oostpool16, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedankt de mart ivm de uitleg.

    ik snap niet waar anoniem is.
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Bijna alle problemen waarmee de Siemens PVR te maken krijgt worden gewoon verzoorzaakt doordat de provider niet netjes met het DVB signaal omgaat.
    De Siemens PVR is gewoon erg gevoelig hiervoor.
    Bij mij hebben de (2) Siemens PVR's het laatse half jaar dan ook probleemloos gefunctioneerd totaan deze laatse handige move van onze provider die alles weer grondig verstoorde. :?
     
  3. De provider is aan regels verbonden.
    als er veranderingen zijn in het signaal kunnen zij er weinig aan doen
    als er veranderingen zijn ivm versleutelingen of niet eens mogen opnemen met een bepaalde pvr dan is de provider er niet verantwoordelijk voor.
    Op hun site staat nu een storing met cisco en siemens pvr ,
    Laten we hopen dat het een storing is .:grin:
     
  4. Ik krijg uit een goeie bron te horen dat het probleem 1 dezer dagen opgelost is.:thankyou:

    Dus ik ga siemens nog niet bellen.:wink:
     
  5. Je kaart is geactiveerd. Ik had alleen geen tijd om alle pb's te beantwoorden. Ik zal je kaart opnieuw laten activeren voor opnemen.
     
  6. had je mijn kaart ook geactiveerd ?
    via prive bericht doorgegeven
     
  7. Jazeker, mag ik hier uit opmaken dat het nog niet werkt?
     

  8. huh, het werkt toch nog bij niemand????
     
  9. Zover ik kan oordelen werkt het bij niemand meer. Overal eerst een 102-29 No subscription foutmelding op de kanalen in het standaardpakket tijdens de kanaalinitialisatie, daarna een 101-29 No MSK, timeshift etc. foutmelding bij poging tot opnemen.
     
  10. Siemens kan weer niet opnemen

    Na de smartcard activatie vorige week dinsdag heeft het bij mij alleen dinsdag en woensdag gewerkt, daarna dezelfde problemen als voorheen.

    Vandaag lukken ineens weer wel alle opnames ? ik durf er nog niet vanuit te gaan dat het nu definitief opgelost is.

    Is er gisteren avond / vannacht aan het probleem gewerkt ?

    Is er al nieuws over de fix die maandag getest zou worden?

    Anoniem, Kitaro1, Tvdigitaal ? :?:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina