1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen opname

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door oostpool16, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1.  
  2. Als vooruitgang betekent dat providers op afstand kunnen bepalen wat en wanneer jij iets mag zien, dan is de digitale switch inderdaad vooruitgang :wink:. Maar serieus, digitaal heeft heel veel voordelen t.o.v. analoog, maar ook een heel groot nadeel: DRM. Waar de online muziekwinkels al vanaf zijn gestapt wordt ons nu door de strot geduwd door Ziggo en de contentproviders. Met het HD tijdperk voor de deur lijkt het alleen maar erger te worden: verplichte encryptie op opnamen, beperkte tijdsduur om terug te kijken en maximaal aantal keer terugkijken; het is allemaal mogelijk.

    Ook al zal Ziggo het proberen te downplayen door te zeggen dat het niet zo'n vaart zal lopen, eens gaat de licentieserver van deze versie van Irdeto uit en dan heb je een hele hoop versleutelde bitjes waar je niets mee kunt.
     
  3. :applause::applause::applause:
    Helemaal mee eens
     
  4. Om er toch nog even verder op door te gaan, kent iemand de lieden van COAX? Hebben ze wat te brengen bedoel ik..?
     

  5. Hallo,

    ik denk van niet .

    Ik denk dat ik morgen eens probeer weer contact te krijgen met siemens zelf.De update moet daar vandaan komen namelijk.:idea:
    Morgen typ ik hier wat ze hadden te melden.
     
  6. De update is voor het hele CA systeem en zal dus waarschijnlijk van Irdeto moeten komen.
     

  7. Bedankt voor deze info .
    Maar vorige keren toen er problemen waren loste siemens het zelf op met inachtneming van de irdeto 2 regels.
    de test fix heeft toen 14 dagen gedraait en is toen op het ziggo netwerk gezet.
    Dus er is hoop .:rolleyes:
     
  8. E102-29 No Subscription Siemens Gigaset M750C

    Sinds kort krijg ik de melding "E102-29 No Subscription" in beeld bij het zappen langs de verschillende kanalen. Hoe los ik dat op?
     
  9. Siemens (of eigenlijk een externe contractant) heeft de decoder een tijdlang actief ondersteund en verbeteringen aangebracht in de software. Er zou zelfs nog een laatste update komen om de nog bestaande coderingsgerelateerde problemen op te lossen. Helaas is het niet gelukt om de fix daadwerkelijk te realiseren en zijn er strategie├źn toegepast in het Conditional Access systeem om de fouten die nog in de Siemens zitten te omzeilen. Hopelijk komt er nu weer zo'n omzeilingsstrategie, want wachten tot Siemens een team heeft samengesteld om te beginnen aan een fix kan lang duren.
     
  10. Die foutmelding is gerelateerd aan het niet kunnen opnemen (E101-29), je kunt deze melding vermijden door de timeshift op 0 minuten te zetten. Alleen Ziggo kan dit daadwerkelijk oplossen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina