1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na 5 weken nog geen installatiepakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abcor2003, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zeg niets ............
     
  2. Ik hoor net van mjin vrouw dat er een pakket van Ziggo is binnen gekomen. Dus respect voor de Ziggo medewerker. Nu nog de SD ontvanger omwisselen voor de bestelde HD ontvanger... ;)

    Ik durf eigenlijk niet het nieuwe modem aan te sluiten :oops: Bang voor de problemen die daar weer achter weg komen ? :oops:

    Op dit moment heb ik een stabiele internet verbinding (10mb, nieuwe snelheid! )
     
  3. ik heb vandaag ook het pakket ontvangen:applause:

    maar ik ben ook wat bang om het te instaleren
    want zonder mijn stabiele internet kan ik natuurlijk niet:oops:

    groetjes renske
    [​IMG]
     
  4. Mijn ervaring is dat als je een nieuw modem krijgt van Ziggo het oude modem na enkele dagen niet meer werkt, ook als je het nieuwe modem niet aansluit.
    Je moet de angst dus even van je afzetten. :lol:

    Succes.
     
  5. Ik ga het telefonie modem vanavond installeren :wink:

    Inmiddels de verkeerde digitale SD ontvanger retour gestuurd naar Ziggo (ik had een digitale HD ontvanger besteld). Meteen het verzoek erbij of ze toch een Humax wilden sturen in plaats van de bevestigde Samsung.

    Ik hoop dat ze sowieso de brief lezen die ik heb meegestuurd. Ik heb het extra op de envelop gezet :wink:

    Toch jammer dat het zo moet. Ik had de Ziggo medewerker, voordat het pakket door hem werd verstuurd, gezegd dat er een verkeerde decoder zou worden opgestuurd. Maar hij zei dat deze decoder gratis was en dat het toch werd verstuurd. Ik moest het dan maar weer terug sturen. Dit kost ze toch handen vol geld? Ik heb de zending ongefrankeerd retour gezonden. (ook overlegt en 3x gevraagd of dit wel kon).

    Na ontvangst van de SD ontvanger zullen ze de HD ontvanger versturen. Ik heb er een hard hoofd in. Ze krijgen honderden pakketjes retour denk ik? (mijn pakket was ook al naar een ander gestuurd geweest, de adres sticker zat er nog gedeeltelijk op.. :wink: )

    We wachten maar weer af.
     
  6. Toevallig zag ik bij thuiskomst de medewerker van TNT weglopen met een groot pakket. Ben hem even achterna gegaan en het pakket was voor mij besteld. Eindelijk binnen, nu nog aansluiten!! De HD ontvanger zat er ook bij, een Samsung DCB-H360R. Jammer dat het de Humax niet is, maar die R versie is toch de goede (laatste) versie?
    Middels deze post wil ik zigo-user en anoniem bedanken voor hun inzet op dit forum :applause:, antwoorden. Elke Ziggo abonnee zou van dit forum moeten weten, de klantenservice is namelijk onbereikbaar. Zijn zij collectief in staking gegaan?
     
  7. Ik krijg net weer een berichtje van het thuisfront dat er weer een pakket van Ziggo is afgeleverd. Het zal mij nu toch echt benieuwen wat daar dan in zit? Dit keer een grote witte doos. De spanning is te snijden.. :mrgreen:
     
  8. Wat een verwennerij met al die verrassingspakketten van Ziggo.
    Denk aan je snelheid en rode lichten als je naar huis gaat. :mrgreen:
     
  9. Enkelt een decoder, modem en aansluitmateriaal voor telefonie. Acha ja. Waarom nou zo'n grote doos...? :applause: Maar goed, dan nog...
     
  10. Ik zie het nu pas, ondanks dat je dit al een paar dagen gepost hebt, maar mag ik opmerken dat ik het niet netjes vind dat je de namen van de medewerkers die je "gesproken" hebt hier post? Als je ze om toestemming hebt gevraagd en ze je dit gegeven hebben heb ik niets gezegd, maar kan het niet opmaken uit hetgeen je gepost hebt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina