1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na 5 weken nog geen installatiepakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abcor2003, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. het 3s track en trace nummer wordt massaal uitgegeven, het kan dus zijn dat er inderdaad al een 3s... nummer bekend is bij je bestelling, ik had twee weken geleden deze TNT bar-code al bij ziggo opgevraagd (nog geen zoekresultaten) en sinds gisteren ineens dat het pakket uitgegeven was (volgens TNT-site), en klopt, kom net thuis... en TNT is langsgeweest, morgen bieden ze hem opnieuw aan......

    Gewoon blijven proberen, ik hoor ook bij de mensen met het vertraagde pakket (ivm leveringsprobleem) maar nu kan ik morgen eindelijk HD kijken.....
     
  2. Zei toch dat je thuis moest blijven ;-)
     
  3. haha... ja je had gelijk, vannacht lag het nog in dordt....... had niet gedacht dat TNT het pakket zo snel hier zou hebben.........:wink:
     
  4. Heb een Track&Trace code gekregen, maar de combinatie met de postcode is nog niet bekend.

    Weer wachten... maar met progressie....
     
  5. De Track & Trace code is pas te gebruiken als een pakket daadwerkelijk in het sorteerproces zit. Aan TNT zal het waarschijnlijk niet liggen. Ik bestel zeer regelmatig via internet en in 99 % van de gevallen wordt het binnen 24 uur bezorgd.:grin:

    Daar kunnen sommige bedrijven nog veel van leren .........
     
  6. Ik heb niets gekregen, ik hoop dat ziggo-user mij kan helpen?
     
  7. Chat gewoon even met Ziggo, vraag direct naar het Track&Trace nummer. Het heeft voor mij gewerkt.
     
  8. Gaat meestal vrij goed, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik TNT ook van een andere kant ken. Ze hebben er ook weleens een puinhoop van gemaakt.
     
  9. Ik heb zojuist via chat met iemand gesproken. Maar het enige wat hij kon zien is dat mijn bestelling nog niet is verwerkt. Het duurt inderdaad lang en er wordt met man en macht gewerkt om bestellingen uit te leveren. Hij zou mijn vraag doorspelen aan de verkoop afdeling en had misschien morgen antwoord? Dus geen track & trace codes o.i.d

    Ik weet dus nu nog net zoveel als voor de chat sessie.... :(
     
  10. Nou postbode siemen is langsgeweest om mijn HD installatiepakket af te leveren....................:applause: De HD zenders zien er subliem uit!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina