1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na 5 weken nog geen installatiepakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abcor2003, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. van de ene verbazing in de andere.......

    Ik heb net (na mijn belletje van vorige week) wederom contact gehad met de klantenservice. waar mijn ''spoed na-bestelling'' van mijn HD ontvanger bleef. er was in eerste instantie is misgegaan met mijn bestelling, (wat achteraf een leveringsprobleem bleek te zijn)

    Hoe meer medewerkers ik spreek, iedere keer weer een compleet andere versie van het verhaal. ik val echt van de ene verbazing in de andere. De helpdeskmedewerker die ik nu sprak had een berichtje op haar intranet ''nieuwsbank'' staan dat de pakketten van oktober vertraging hadden opgelopen bij het verschepen?!? En ik moest deze week UITERLIJK maandag mijn installatiepakket in huis moest hebben. Toen ik vermeldde dat ik alleen zat te wachten op mijn HD ontvanger, omdat ik alle diensten al heb. Vroeg ze me of ik wel op de hoogte was dat ik een compleet nieuw installatiepakket-pakket ga ontvangen (inclususief modem etc.) :confused:

    Omdat ik destijds bij @home telefonie bij mijn overige diensten bij nam, heb ik een installatiepakket telefonie (gratis) ontvangen. Toen ik vroeg of ik de oude troep weer terug moest sturen was het antoord, JA! dat kunt u gratis terug sturen.! Omdat ik me ook afvroeg wat het nut is van een compleet nieuw installatiepakket, werd mij medegedeeld dat dit standaard procedure is bij aanmelding van alles-in-1. en dat ze dat naar eigen zeggen ook een beetje krom vond, dat ook de mensen dat krijgen die alles al afnemen

    Kortom volgens de helpdesk, moeten de vertraagde pakketten deze week nog uitgeleverd gaan worden, weer een nieuw hoofdstuk in het boek. Kan ziggo-user, dit verhaal misschien bevestigen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2008
  2. Haai!

    Stuur me even je postcode/huisnummer in een PM dan kijk ik ff voor je in alle systemen :)

    Het is inderdaad waar dat onze distributeur heeft gezegd dat ze alles deze week en uiterlijk volgende week uit zullen leveren.....
     
  3. Ik hoor ook steeds meer spookverhalen. Heb ziggo-users ook maar even een PM gestuurd. Wellicht dat hij in de gelegenheid is om mijn bestelling ook nog maar eens na te kijken.

    And the story continues...
     
  4. Begint hier ook goed, zo'n maand geleden Alles in 1 Extra besteld. Op 11 oktober bevestiging gekregen met 4 november als ingangsdatum van het abonnement. Afgelopen maandag nog lopen bellen naar de klantenservice, die melde dat het al verzonden was. Maar nog geen installatiepakket mogen ontvangen.:?
     
  5. Ik had Analoge + Digitale TV van Ziggo. Bij verhuizing binnen woonplaats Alles-in-1 Extra besteld met meenemen van mijn KPN telnr. Dat is nu zo'n 4 weken geleden. Bevestigingsbrief ontvangen. Vorige week verhuisd maar nog niets ontvangen. Tv + digitale (HD) TV doet het in mijn (nieuwbouw)huis. Voor de telefoon en internet heb ik dus nog geen spullen gekregen. Eergisteren helpdesk gebeld (35 min wachttijd). Ze konden mijn alles-in-1 aanvraag terugvinden maar over de te leveren internet+tel modem (+ gratis SD digitale decoder) niets. Hebben ze opnieuw ingevoerd en ik zou het binnen 1 week ontvangen. Ben erg benieuwd ...
     
  6. :applause::applause::applause: mijn pakket is aangeboden aan TNT volgens de site (track en trace) is de status van mijn pakket:
    ''Pakket opgehaald en in sorteerproces''
     
  7. Morgen thuisblijven dus!
     
  8. zal graag willen, maar moet worden helaas werken........... tegenslag!:frons: pakket ligt nog in Dordt, dus zal vrijdag wel worden denk ik......laat ik dan vrij zijn...............:applause:
     
  9. Zonet nogmaals gechat met Ziggo:

    Code:
    9:59:52 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/system1.png[/IMG]Systeem
    Welkom bij de Ziggo Klantenservice
    9:59:57 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/system1.png[/IMG]Systeem
    [B]U wordt naar een ander Agent getransfeerd. Een Ogenblikje Alstublieft...[/B]
    9:59:57 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/system1.png[/IMG]Systeem
    Doebar, Ajay heeft de sessie betreeden!
    9:59:57 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/system1.png[/IMG]Systeem
    U bent verbonden met Doebar, Ajay
    10:00:17 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    Goedenmorgen Meneer Moonen. Waar kan ik u mee assisteren?
    10:01:00 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    Ik heb een vraag aangaande mijn bestelling. Ik ben momenteel al 8 weken het wachten en wilde graag weten of het al bekend is wanneer ik het ga ontvangen
    
    postcode 6431 AL
    huisnummer 10
    10:01:22 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    bernardine4 blijft. Dat is niet meer aan te passen.
    10:01:42 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    Excuus dat was niet voor u bedoelt.
    10:01:49 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    
    dat dacht ik al :)
    10:02:12 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    Ik ga dit nu voor u uitzoeken. Ogenblik.
    10:02:17 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    dank u
    10:06:42 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    Ik heb uw order nagelopen. U heeft niets ontvangen zegt u. Nog geen modem ontvangen ?
    10:06:51 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    
    nog helemaal niets nee
    10:07:24 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    
    alleen een brief met de activitatiecodes en dat alles per 18 oktober geactiveerd zou worden
    10:07:56 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    
    ik dien dus nog de HD-ontvanger en het modem te ontvangen
    10:08:02 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    Ja inderdaad. Ik zie een ingangsdatum van 18 oktober.
    10:08:17 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    Het is wel zo dat wij een enorme vertraging hebben met leveringen... zoals u gemerkt heeft.
    10:08:27 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    Dit is wel erg lang..
    10:08:42 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    gelukkig denkt u daar hetzelfde over
    10:08:57 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Doebar, Ajay
    Ik neem even contact op met een collega van de andere helpdesk. De collega kan er dieper op in kijken. Ogenblik.
    10:09:02 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    prima
    10:10:27 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/system1.png[/IMG]Systeem
    [B]U wordt naar een ander Agent getransfeerd. Een Ogenblikje Alstublieft...[/B]
    10:10:27 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/system1.png[/IMG]Systeem
    Doebar, Ajay heeft de sessie verlaten!
    10:10:42 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/system1.png[/IMG]Systeem
    Pruis, Alexander heeft de sessie betreeden!
    10:10:42 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/system1.png[/IMG]Systeem
    U bent verbonden met Pruis, Alexander
    10:12:02 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Pruis, Alexander
    Goedemorgen, ik had begrepen dat u wilde weten waar u pakket bleef?
    10:12:09 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    
    dat klopt
    10:13:42 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Pruis, Alexander
    u is al verteld dat wij een achterstand hebben, binnen nu en twee weken krijgt u het volledige pakket thuis gezonden, ik weet dat het wel allemaal erg lang duurt op deze manier, maar helaas kan ik het proces niet versnellen.
    10:14:31 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    maar ik heb nu 4x contact met jullie gehad in 1 week, en 4x heb ik een andere reden gehoord. ik mag aannemen dat ik het op zijn minst allemaal vreemd vind gaan
    10:15:23 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    eerst moest ik nog even geduld hebben
    toen stond mij order vast
    daarna zou het binnen een aantal dagen binnen komen
    en het laatste wat ik weet is van de 2 weken, dat heb ik al eerder van u gehoord
    10:15:45 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    dus vandaar dat ik blijf proberen
    10:15:52 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Pruis, Alexander
    dat mag u vinden uiteraard, de informatie die ik heb is dat we op het punt staan om 1.600 pakketten te verzenden
    10:16:41 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    
    en u kunt mij niet vertellen of mijn pakket daarbij zit?
    10:17:14 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    
    een "lotgenoot" op een forum heeft van de servicedesk toen een track&trace code gekregen toen hij hierom vroeg
    10:17:32 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Pruis, Alexander
    u datum staat op 18-10-2008 dus u valt binnen die groep.
    10:18:37 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Pruis, Alexander
    via dat track en trace nummer is nog niets te zien, het nummer is alleen in gebruik als het pakket verzonden en in behandeling is genomen door TNT post
    10:21:48 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    dan ga ik nog wachten, maar wellicht dat we elkaar toch spoedig weer spreken
    10:23:32 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/agent.png[/IMG]Pruis, Alexander
    dat zou kunnen, dan spreken we elkaar weer speodig. ik hoop het niet en dat u het pakket snel zult ontvangen.
    10:24:02 [IMG]https://chatthuishelp.ziggo.nl/netagent/client/unified/default/imgs/user1.png[/IMG]Kevin Moonen
    
    goed .. wederom bedankt!
    
     
  10. Bedankt voor het neerzetten. Ik blijf afwachten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina