1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na 5 weken nog geen installatiepakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abcor2003, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb pas geluk als het hier daadwerkelijk afgeleverd wordt.
    juigen moet ik ook niet weer te vroeg doen:wink:

    groetjes renske
     
  2. Ik heb vandaag besloten alles te annuleren wanneer ik vandaag geen nieuws hoor.

    Dat ze het zich maar uitzoeken. Dit is echt te gek voor woorden.
     
  3. Ik ben bang dat, als ik annuleer, ik mijn kpn telefoon nummer ook kwijt ben. Alhoewel ik nog geen bericht heb gekregen van KPN. Ik wacht nog maar geduldig af.
     

  4. oke, heb hier natuurlijk begrip voor dat er ergens vertraging op kan treden, maar ik heb drie verschillende medewerkers gesproken, die mij mede konden delen dat mijn status op 4 van 6 stond, er was er zelfs eentje bij die suggereerde dat ik mijn decoder al lang in ontvangst had genomen. :shock: Als het inderdaad zo is dat de status op 4 van 6 komt als de decoder in ontvangst is genomen, gaat er iets in de administratie behoorlijk fout, want volgens mij heb ik meer berichten gezien hier op het forum waarbij mensen wordt verteld dat de status op 4 van 6 is en er nog geen decoder ontvangen is........ik snap dat niet alle medewerkers overal kaas van hebben gegeten, en alle vragen kunnen beantwoorden, maar dit soort dingen hoort elke medewerker toch te weten? Medewerkers die onjuiste info (of halve info) verstrekken, dat levert alleen maar fustratie en nog meer klachten op!
     
  5. Had alles binnen 2 weken alles in 1 extra en moet zeggen retesnel decoder had ik al,maar nu twee nee prima geregeld....:applause:
     
  6. ik heb ook alles al (omdat ik alle diensten al los afnam) heb ook wel een sd decoder, maar het gaat mij nu om mijn HD decoder, gelukkig kan ik dus wel gewoon alle diensten verder gebruiken........ maar de kennis bij veel medewerkers op de klantenservice is naar mijn inziens erg bedroevend te noemen. (of de input naar de medewerkers is bar slecht vanuit de directie)
     
  7. Zo ik heb een makkelijkere manier gevonden om in contact te komen met Ziggo. Installeer ziggo thuishelp en je bent binnen een kwartier geholpen.

    Voor mij is het wachten op de internet order volgens haar, maar het moet binnen een paar dagen allemaal rond zijn.
     
  8. :pompom:
     
  9. Vanwaar de blijdschap?
     
  10. Ok, sinds gisteren heb ik (als onderdeel van Alles in 1 plus) nu ook de 5 verrassingszenders gekregen. Ik heb dus nu de hogere snelheid en de 5 zenders van het alles in 1 plus pakket. Het loopt dus nog steeds.. ;) Nu nog wachten op de HD ontvanger, het nieuwe modem en de telefonie. :-P
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina