1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na 5 weken nog geen installatiepakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abcor2003, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ergens medio September heb ik via de website een alles-in-1 pakket aangevraagd. Hier ook een bevestigingsmail gekregen. Het kon 2 weken duren totdat ik de bestelling zou ontvangen.

    Echter na 2 weken had ik nog steeds niets ontvangen. Dus besloot ik om te bellen naar de servicedesk. Zij gaf mij na 55 minuten wachten aan dat er niets van de bestelling in het systeem stond. Ze heeft alsnog een nieuwe bestelling geplaatst en het zou nog maximaal 2 weken duren voordat ik mijn installatiepakket zou zien verschijnen.

    Ditmaal heb ik wel een brief gekregen dat alles per 18 oktober geactiveerd zou worden. Een anderhalve week geleden was het vrijdag 18 oktober, maar ik had nog geen installatiepakket mogen ontvangen. Ik besloot nog een week te wachten, maar ik heb nog steeds geen installatiepakket ontvangen.

    Om navraag te doen over de levering van het alles-in-1 pakket belde ik wederom met de klantenservice. Ik heb hier maar liefst 1 uur en 50 minuten in de wachtrij gestaan. Het enige dat de vrouw aan de telefoon mij kon vertellen was dat de bestelling in fase 4 zat. Elke vraag werd zeer kort beantwoord en meer informatie had ze voor mij niet. Ook kon ze geen antwoord geven op de vraag wat fase 4 inhield.

    Iemand die mij kan vertellen wat hier aan de hand kan zijn?
     
  2. Je bent niet de enige. Er lopen verschillende draadjes met deze klacht. Ik heb op 10 oktober mijn bevestigingsbrief gehad met activatie codes e.d. en sindsdien ook niets meer vernomen. Wel is mijn internet snelheid inmiddels verdubbeld? (van Z2 4mb naar 8mb). Dat werkt dus al wel :confused:

    Diverse berichten over super lange wachttijden hebben mij ervan weerhouden om te informeren naar hoe lang het nog gaat duren.

    Ik kijk het nog even aan, ik houd ook de factuur in de gaten. Waar ik als enige mee zit is mijn nummer overzetting. Ik hoop niet dat ik straks mijn nummer kwijt ben. :sad:
     
  3. hoi abcor2003

    bij mij is het precies hetzelfde
    ik zou binnen twee weken na 18 oktober het pakket krijgen
    nu heb ik vernomen, dat het allemaal wat langer gaat duren
    kan ik begrijpen.
    als het maar niet zo is dat ik ook vanaf 18 oktober meer moet betalen
    als jij in fase 4 zit zit ik het hopelijk ook
    zijn we al 3 verder van 1 toch
    maar bellen naar klantenservice doe ik niet meer
    heeft me al veel te veel gekost

    groetjes renske
     
  4. Ach, ik heb in mei mijn alles in 1 extra besteld en de gratis decoder was er pas eind juli. Nog even geduld.
     
  5. :schater::schater::schater:

    En excuses van Ziggo en graag wat begrip. :oyeah:
     
  6. ik heb net toch maar weer even wat mobiele kosten ertegen aan gegooid
    en er werd mij verteld dat ik in het systeem stond voor alles in 1 plus :thankyou:
    ik zat al in fase 6 en krijg het pakket volgende week :applause:
    het duurt langer in home gebied ivm aparte kabel voor anologe tv
    en er werd mij toegezegt dat dan pas het geld wat ik in de maand meer moet betalen ingaat
    hopen dat het echt zo is ik wacht eerst dus maar weer een weekje af

    groetjes renske
     
  7. Ohh kijk aan, dat is nog een "goed" nieuws.
    Ik heb via via kunnen regelen dat ik niet hoef te bellen, maar iemand kijkt voor mij de gegevens na vanavond als hij moet werken.

    Ik hou jullie op de hoogte!
     
  8. Zojuist heb ik even contact gehad met iemand van Ziggo.

    Helaas heb ik dus neit het geluk van Renske. Blijkbaar heb ik een vastgelopen order verkerend in 4/6.

    Even afwachten nog dus! Maar als het binnen een week nog niet geregeld is hebben ze weer een klant minder, dan ga ik maar wat anders zoeken. Heb nu volgens mij toch lang genoeg gewacht!
     
  9. mijn order blijft ook hangen op 4 van 6, volgens het systeem is mijn niet geleverde ontvanger allang naar mij verzonden..... niet dus!
     
  10. Helaas: verkeerde interpetatie van de call-agent, want de laatste tijd helaas triest vaak gebeurd.

    Ik durf erom te verwedden dat alle delen van jouw bestelling op 4/6 staan op je decoder na. Die staat op 3/6. Dit betekend dat de bestelling bij onze distributeur is. Pas als wij terugkoppeling krijgen van TNT dat het pakket daadwerkelijk bij jou afgeleverd is gaat ook dit onderdeel van de bestelling op 4/6 en loopt de order door.

    Met andere woorden: hij staat in bestelling. Maar zoals ik al gezegd heb ik een andere discussie: er zijn vertragingen bij onze ditributeur. Ze hebben (naar zeggen) alles weer op orde en leveren alles nu binnen twee weken uit.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina