1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E-adres support Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door menno47, 31 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik probeer een E-mail van Ziigo te beantwoorden, support@ziggo.nl en support@casema.nl schijnen niet te bestaan, terwijl ik op support@Home.nl de volgende mededeling krijg:
    Postmaster@home.nl is ook niet bereikbaar. Wie heeft een goed adres voor mij ?
     
  2. Klopt, je kunt alleen antwoorden via het web-formulier :)
     
  3. Waarom is daar eigenlijk voor gekozen? Als het om antwoorden gaat, zijn er veel klantvriendelijkere oplossingen denkbaar.
     
  4. Zeker waar :) Ik denk dat ze het dicht gezet hebben om de drempel hoger te maken. Ze willen eerst alle mail wegwerken voordat dit weer open gezet wordt.
     
  5. Ipv een klantenstop een klachtenstop ? Ik weet niet beter dan dat het de bedoeling is dat klachten via het webformulier gaan binnenkomen zodat ze meteen in het systeem zitten. Voor emails moet je nl. een extra verwerkings slag maken, met alle "proces risico's" van dien.
     
  6. True. Alle binnenkomende e-mails worden a.d.h.v. de klantgegevens, ingevuld op het webformulier door de klant zelf, gekoppeld aan de klantgegevens binnen het systeem.

    Mocht een klant bellen met een vraag over een e-mail of een brief kan deze dus zo naar boven gehaald worden, zelfs als de betreffende brief of e-mail nog niet is beantwoord.
     
  7. Ja, voor nieuwe contacten kan ik me voorstellen dat dit de voorkeur verdient. Bij antwoorden kan het anders, juist omdat het dan om antwoorden gaat. Je kunt dan iets meegeven - in het onderwerp of in het (antwoord)adres - waardoor het bericht bij ontvangst automatisch te herkennen en in te lezen is.
     
  8. Het zou allemaal veel geavanceerder gaan worden.
     
  9. Ze zijn druk bezig op dit moment inderdaad om het z.g.n. 'virtuele callcenter' in te voeren. Op deze manier zouden telefoontjes, e-mails en poststukken sneller en vooral beter behandeld kunnen worden.

    Bij bijvoorbeeld het verwerken van e-mail berichten wordt er door het 'virtuele callcenter' gekeken naar de skills van de agent, de berichten die het oudst zijn, etc. Vervolgens wordt er door het virtuele callcenter bepaald welk e-mail bericht de agent het best kan gaan verwerken.
     
  10. web-formulier?

    Mijn vraag is waarom dan alleen via de web-formulier? schuilt hier wat achter ofzo? wel een beetje vreemd dat nu alles via de web-formulier mot gebeuren, want nu hebben wij als users geen bewijst dat we een E-mail verzonden hebben:no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina