1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Servicedesk en support-e-mail overbelast

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door osihans, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze antwoord-mail kreeg ik vanavond:frons::

    This Message was undeliverable due to the following reason:

    The user(s) account is temporarily over quota.

    <support@home.nl>

    Please reply to <Postmaster@home.nl>
    if you feel this message to be in error.




    :roll::cry:Verder heb ik verscheidene malen telefonisch de servicedesk gebeld. Enkele keren bezettoon en als ik er dan toch door kwam, de mededeling dat de wachttijd erg lang was. Oplossing, stuur een e-mail. En dat werkt dus ook niet
     
  2. Het email-adres support@home.nl bestaat niet meer sinds vorige week. De mailbox wordt niet meer uitgelezen en zal dus nu wel vol zitten.

    Je kunt alleen nog via het webformulier reageren hoorden wij.
     

  3. bestaat inderdaad niet meer, zou ziggo trouwens wel sieren om ipv deze melding, die info voor de niet wetende klant als mail te retourneren.

    Vanmiddag heb ik met de klantenservice gebeld, kreeg inderdaad de melding: het is momenteel zo druk dat u beter op een later tijdstip terug kunt bellen, ik verwachtte dat de verbinding zou verbreken, maar dat was niet het geval, na enige tijd werd ik toch in de wacht gezet. na 17 minuten (wat momenteel niet lang is voor de ziggo berippen kreeg ik iemand aan de lijn.

    Wat ik het mooiste vind, ik heb de afgelopen weken ook een aantal keer met de afdeling verkoop gebeld, daar krijg je die melding overigens niet, en heb daar toch 45 en 37 minuten in de wacht gestaan.........:sleep::sleep::sleep:
     
  4. NU ook via webformulier

    Ondertussen ook via webformulier gereageerd. Misschien lukt het deze week nog om een reactie te krijgen, telfonisch of via e-mail???
     
  5. Wat helemaal niet nodig is, want die bellen jou terug als je je telefoonnummer invult op de ziggo site:
    http://www.ziggo.nl/producten/
     

  6. oja, dom van mij... niet eens over nagedacht.........
     
  7. Dan kun je alsnog in de wacht komen te staan:

    De telefooncentrale belt eerst jou, en gaat vervolgens op zoek naar een vrije agent. Als deze er niet zijn, moet je wachten, net alsof je zelf belt. Voordeel is wel dat je geen kosten hebt.
     
  8. Daar heb ik dus niet op gewacht. Om 9.00 vanmorgen gebeld en toen al bericht dat er weer een lange wachttijd was. Toen toch maar gewoon gewacht en na ruim vijf:applause: minuten al iemand aan de lijn.
    Mijn ervaring met terugbellen was tot nu toe niet zo goed. Maar misschien gaat het morgen beter.....:pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina