1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

foutmelding website inlog mijn facturen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mandersp, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou gefeliciteerd dan, ik heb nog steeds de oude snelheden, dit in tegen stelling tot wat in een email van Ziggo gezegd wordt.
    Gewoon uw modem een paar minuten van de stroom helen dan heeft u de snelheden die behoren bij het "Alles-in-1 plus" pakket. Postcode 5403
    Enne volgens mijn Ziggo heb ik al sinds 09 oktober het voornoemde pakket.
    Dus niet.
    Moe wordt een mens hiervan.

    Met dank aan Ziggo waar de rechterhand niet mag weten wat de linkerhand doet/weet.

    Harry
     
  2. Ach, na september heb ik de 9 Mb/s niet meer gehaald terwijl ik 12 Mb/s zou moeten hebben EN daarvoor betaal...

    Gert.
     
  3. De Ziggo medewerkers blijven stug volhouden dat de 8000/1500 snelheden in oude @Home regio`s nog NIET geleverd worden. :schater:
    Als je volgens Speedtest deze snelheden wel hebt klopt de Speedtest niet (aldus Ziggo). :mrgreen:

    Nieuwe ingangsdatum 1 December.
    Natuurlijk geloof ik dat direct aangezien het sinds Juni pas de 10de keer is dat er een andere datum wordt genoemd. :evil:(en nee, volgens de Ziggo medewerker gaat het niet over de nieuwe snelheden per 1 December maar over de snelheden die volgens de Ziggo site al maanden beschikbaar zijn)
     
  4. Ik heb deze snelheden dus wel:
    [​IMG]
     
  5. Geachte heer/mevrouw xxxxxx,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "Alles-in-1-plus".

    Volgens onze gegevens moet u de hogere internetsnelheid kunnen ontvangen.

    Wij raadden uw aan uw modem te herstarten, pas dan kunt u gebruik maken van uw internet snelheid.

    Herstarten helpt dus niet. En hier wordt ik dus moe van.

    Resultaten van http://www.speedtest.nl
    (Overgenomen op Sun Nov 2 2008 om 18:20:17 UTC+0100)

    Download : 516.7 KByte/sec
    Upload : 101.0 KByte/sec

    Harry
     
  6. Gefeliciteerd :grin:
    Zou de Ziggo medewerker die de verbinding verbrak omdat ik vol bleef houden dat er klanten in Groningen zijn met de goede snelheden dit ook lezen ?
    Zo ja, :censored::censored::censored:
     
  7. Snelheid nu goed, gegevens nog niet

    Hoi,

    3 november dit bericht van de helpdesk.

    Geachte heer xxxxxx,


    Waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met de omzetting van uw abonnement naar een alles in een pakket. Wij hebben dit vandaag voor u omgezet.

    Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie voor u ongemak heeft veroorzaakt en bieden u nogmaals onze excuses aan.

    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    Nu net 4 november speedtest gedaan en hopla!! :pompom: :applause:

    [​IMG]

    Alleen bij het bekijken van mijn producten gaat het nog niet goed.

    Als in inlog op mijn gegevens krijg ik error code 400. Wat betekent dit?????

    Als in inlog op mijn producten krijg ik de mededeling Het ophalen van de producten is mislukt, en zijn de gegevens half ingevuld.
    Maar ik kan dan wel klikken op mijn gegevens en krijg die ook te zien en die kloppen, en ik kan dan ook doorklikken naar mijn facturen en die kan ik ook inzien.

    Misschien dat Raymond of Annoniem hier op kunnen reageren.
    mvg Lutjemac
     
  8. Laten we nou alsjeblieft niet overal snelheids topics van maken. hou je aan het topic en begin ook niet nog eens aan allerlei zijsprongetjes. Er gaan veels te veel draadjes zolangzamerhand alleen maar over hetzelfde.
     
  9. gegevens

    aan Mod-1

    Het gaat niet meer over de snelheid maar over gegevens die niet goed staan.


    Alleen bij het bekijken van mijn producten gaat het nog niet goed.

    Als in inlog op mijn gegevens krijg ik error code 400. Wat betekent dit?????

    Als in inlog op mijn producten krijg ik de mededeling Het ophalen van de producten is mislukt, en zijn de gegevens half ingevuld.
    Maar ik kan dan wel klikken op mijn gegevens en krijg die ook te zien en die kloppen, en ik kan dan ook doorklikken naar mijn facturen en die kan ik ook inzien.


    Het gaat niet meer over de snelheid maar over gegevens die niet goed staan.
     
  10. Hier hetzelfde.
    (behalve dan dat mijn snelheid ook nog steeds niet klopt)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina