1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

foutmelding website inlog mijn facturen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mandersp, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft er nog meer last van?

    Als ik inlog bij Mijn Ziggo en dan mijn facturen wil bekijken kom ik er niet in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.

    Het gekke is, als ik inlog via mijn producten en dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord dan ik mijn producten zien en ook mijn facturen.

    Hoe kan dit?
     
  2. Ja, precies hetzelfde met mij. Vandaag meerdere keren geprobeerd in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord, tevergeefs!
    Elke maand hetzelfde...het is maar afwachten..:?:confused:
     
  3. Bij mij werkt het gewoon.

    Misschien is het weer terug in de lucht.

    Wat me wel opvalt is dat de oude @Home facturen nu volledig in de Ziggo facturen is toegevoegd. Ook de postcode check is nu weg.

    Ik denk dat ze live zijn gegaan met het nieuw facturen systeem.
     
  4. error code 400

    Bij mij zo ongeveer hetzelfde.

    Als in inlog op mijn gegevens krijg ik error code 400.
    Als in inlog op mijn producten krijg de mededeling Het ophalen van de producten is mislukt, en zijn de gegevens half ingevuld. Maar ik kan dan wel klikken op mijn gegevens en krijg die ook te zien en die kloppen, en ik kan dan ook doorklikken naar mijn facturen en die kan ik ook inzien.

    Migratie mislukt??? Ook is mijn snelheid van Alles in 1 plus nog niet op de beloofde snelheid. Dat moet 8000 zijn
    [​IMG]

    Misschien dat Raymond of Annoniem hier op kunnen reageren.
    mvg Lutjemac
     
  5. Heb je, je modem al eens gereset?

    Dit werkte bij mij.

    Zou per 28 okt ingaan.
    29 okt nog steeds oude snelheid.
    Modem aan uit.

    Nieuwe snelheid.

    Misschien heb jij hetzelfde?

    BTW bij mijn producten staat nog steeds het oude terwijl de rest wel al functioneel is.
     
  6. Ja elke dag.

    Maar nog geen verbetering

    mvg Lutjemac
     
  7. Brief al gehad met ingangsdatum?
     
  8. Ik ben bang, zoals elders in een topic staat, dat je moet wachten tot 1 december.......

    Overigens hier (gemeente winsum) wel de beloofde snelheid (hoewel de upload wat aan de lage kant is). Er wordt dus met twee maten gemeten.

    [​IMG]

    pvd

    Sorry, beetje off-topic
     
  9. hoi,

    nee nog niet. Is de migratie dan nog niet afgerond? Ik kan al wel mijn facturen bij mijnziggo zien.

    Lutjemac
     
  10. Bij mij in de brief stond dat het 28 oktober zou ingaan.
    Ik had het modem niet gereset dus had nog steeds oude snelheid op 29 oktober.

    Na een reset had ik wel gewoon 8000Mbit down en 1500Mbit up zoals het hoort (op 29 oktober) gemeente Echt Susteren.

    Heb je op internet besteld?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina