1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 Storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ferhat070, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb over het algemeen weinig tot geen klachten over het digitale signaal van Ziggo in het v.m. Multikabel gebied, maar zo af en toe krijg ik ook de foutmelding
    "E19 preview periode verlopen" op het scherm terwijl ik zit te kijken. V.n.l de commerciële kanalen, voor zover ik het heb bijgehouden. Even terugschakelen naar Ned.1 en dan weer terug, en het probleem is dan (meestal) verholpen, maar vervelend blijft het wel. Ik ga niet naar de HD bellen, want daar heb ik helaas hele vervelende ervaringen mee. Langdurig aan de lijn hangen, zonder ooit iemand gesproken te hebben, maar dus wel tel. kosten gemaakt. Dan maar even heen en weer zappen, maar het is dus niet zoals het hoort te zijn. Als ik niet terug-zap, dan blijft de melding de hele tijd staan, en dat is vervelend als ik niet thuis ben, en het betreffende programma aan het opnemen ben!!
     
  2. E19 Preview periode verlopen

    Ook ik heb sinds 25 oktober geen digitale televisie meer.
    De bekende melding: E19 Preview periode verlopen.
    Ik heb gekozen voor het Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo zonder extra
    pakketten. Ik heb de handelingen uitgevoerd, die Ziggo zelf op zijn site heeft voorgeschreven om de melding E19 te laten verdwijnen. Niets helpt!
    Ik heb Ziggo 2 e-mails gestuurd. Geen reactie. Ik heb Ziggo een brief gestuurd. Je hoort niets. Ik heb Ziggo gebeld. Je komt er niet doorheen.
    Iedereen die ik spreek en het Alles-in-1 Plus pakket heeft genomen hebben dezelfde problemen; Digitale televisie op zwart.
    Wie kan mij wel helpen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2008
  3. Probeer eens via een PB naar "TVDigitaal"
     
  4. CeeS, Wat bedoel je met : PB naar "TVDigitaal" ?
     
  5. Probeer een persoonlijk bericht naar de gebruiker met de naam TVDigitaal te sturen, dat is een ziggo-medewerker die het misschien voor je in orde kan maken, of na kan (laten) kijken waarom het mis gaat.

    Als je wilt weten hoe je prive/persoonlijke berichten kunt sturen via het forum moet je even de FAQ hierover lezen. (klik op de link)
     
  6. Vanmorgen zaterdag 29 november 2008 om 10 over acht zet ik de tv aan.
    Raad eens wat! Digitale tv doet het weer!
    Hoe het kan weet ik niet, Maar vriendelijk bedankt voor de informatie CeeS.
    Gisteren heb ik de TV niet met de afstandsbediening uitgezet. Maar met de aan uit knop. Vanmorgen met de aan uitknop weer aangezet. En hij startte zelf met digitale televisie. Ik had de decoder wel aan laten staan.

    Ik schreef hierboven, dat Ziggo op geen enkel e-mail reageert. Ik moet op deze mededeling terug komen, want gisteren vrijdag kreeg ik de volgende e-mail:

    Via de website heeft u een vraag gesteld over digitale televisie.

    Helaas hebben wij uw aanmeldingskaart nog niet behandeld. Ik heb inmiddels wel uw smartcard voor u geactiveerd. U ontvangt binnen 48 uur signaal.

    Onze excuses voor het ongemak


    Medewerker van Ziggo

    Dit is dus de reden, dat ik weer digitale televisie heb.
    Ik hoop dat Ziggo voor de andere mensen met dezelfde E19 problemen via hun website de problemen oplost, zodat niet iedereen hoeft te bellen!
    Dit scheelt drukte aan de telefoon! En minder ergernis voor hun klanten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2008
  7. Het bovenstaande bericht is van 1 november. Verder heb ik niets meer gedaan. Zonde van de tijd. Deze week een brief gehad dat ik drie geregistreerde card heb. Als deze week de nieuwe TV komt ga ik de nieuwste weer in gebruik nemen. Dat duurt dus ongeveer 3 weken als je niets doet.
    Maandagavond trouwens in Radar gehoord dat Ziggo de previeuwperiode langer gaat maken (6 weken) om dergelijke problemen te voorkomen. Dat zal ook wel kloppen, want ik zie niet veel post meer in deze discussie.
     
  8. Nou, bij mij hetzelfde probleem. Vandaag geen ontvangst meer. Gebeld met afdeling verkoop en die vertellen mij dat mijn order is blijven hangen in hun systeem en dat de klantenservice mij kan helpen. Alleen ik bel alles mobiel en de wachttijden zijn dusdanig lang dat het mij een vermogen kost voordat ik iemand aan de lijn heb.

    Echt waardeloos dat je bij de afdeling verkoop (0900-0730) binnen een minuut iemand aan de lijn hebt maar de klantenservice (0900-1884) duurt 30+ minuten.
     
  9. Ook ik krijg sinds vandaag de E19-melding. Vannacht nog zonder problemen kunnen kijken.
    Gebeld met de HD en als antwoord gekregen dat er geen digitale TV stond geregistreerd op mijn adres terwijl ik 3 weken terug direct na aanschaf mij via de website hebt geregistreerd. Daarbij ook aangegeven het HD-pakket te willen hebben.
    Volgens mij zou dit het eerste half jaar gratis zijn maar de HD-medewerker vertelde dat dit alleen geldt bij aanschaf van internet. Aangezien ik al een 3 in 1 gebruiker ben gaat dit nu blijkbaar niet op.
    In ieder geval zou er voor gezorgd worden dat binnen 48 uur het signaal/smarcard weer is geactiveerd. Let's hope so :?
     
  10. Is sinds gisteren weer netjes opgelost. De melding volgt nu alleen nog op de extra betaalkanalen maar dat lijkt mij logisch.
    Overigens staat op het ontvangen wijzigingsoverzicht weldegelijk dat het aangeschafte HDTV-pakket de eerste 6 maanden gratis is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina