1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 Storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ferhat070, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb vanavond met iemand via PM contact gehad. Ik heb hem ook gevraagd hoe ze dit doen, vrijwillig of betaald...? Wiens ideeen zijn dit?

    In deze tijden vind ik het heel bijzonder dat er zulke dingen worden ondernomen vrijwillig, alleen begrijp ik niet hoe.. want als je belt sta je idd uren in de wacht..

    Excuses, het zijn inderdaad frustraties
     
  2. vandaag krijg ik het volgende antwoord. Het is toch ongelooflijk? Als onze vriendelijke Ziggo mederwerker hier op het forum mij niet geholpen had dan was het dus nog niet opgelost geweest. Echt heel erg slecht vind ik het.


    Geachte heer

    Via de website heeft u een vraag gesteld over storing E-19.

    Uit onze adminsitratie blijkt dat uw previewperiode is afgelopen, als u nog interesse heeft in één van onze pakketten kunt u op onze website www.ziggo.nl onze aanbiedingen bekijken en een abonnement bij ons afsluiten. Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

    Afdeling Klantenservice
    Ziggo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2008
  3. E19-4 storing alle zenders

    Hier nu ook een E19-4 storing op alle zenders, geen zender digitaal meer te krijgen. Heb het registratieformulier al tijden ingevuld en opgestuurd, maar nu toch afgesloten van digitale TV. Heb het nu 3 weken, raar aantal om daarna afgesloten te worden!? Ze adverteren toch echt met 2 maanden alle zenders gratis. Heb al een PM gestuurd aan anoniem, hopelijk werkt het weer asap.
     
  4. Ik heb nu wel de "gratis" zenders weer, maar het pakket, waarvoor we zo'n 5 weken geleden de kaart voor hebben ingevuld en opgestuurd, krijgen we nog steeds niet door.
    Heel jammer, want de kinderen keken vooral naar de kinderzenders.

    Ik ben benieuwd hoe lang we moeten wachten voordat we de zenders weer krijgen.

    Slechte zaak van Ziggo. En ondertussen blijven ze gewoon reclame maken op de radio........:no:
     
  5. Ik kijk nu al sinds september digitaal. Altijd probleemloos gekeken. Sinds een paar dagen krijg ik tijdens het tv-kijken de E19 code. dus niet tijdens het aanzetten maar soms na 20min en soms na 2uur tv kijken.

    Na ..tig minuten heb ik weer beeld. Snap er niets van :confused:

    Hoogst irritant als je net lekker in een film/serie zit. Film/serie verpest !

    edit: HD 3 x gebeld op verschillende tijdstippen maar na 12min naar de muziek en 8minuten naar een "overgaan-toon" geluisterd te hebben geef ik het wederom op met de HD. Ziggo krijgt die HD toch niet onder controle.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2008
  6. Probeer Anoniem of TVdigitaal eens te PM'en, zij hebben me laatst ook geholpen met een E19-4 probleem!
     
  7. Als je tijdens het kijken soms deze melding krijgt is het niet zo dat je smartcard niet geautheriseerd is, dus ben bang dat wij van Ziggo op afstand niet zoveel kunnen betekeken.

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    - Signaal probleen, heb je ook bv blokvorming of E48 melding op sommige zenders.
    - Chip van de smartcard vuil, advies maak deze even schoon met wat alcohol.
    - Heb verder bij een kennis een keer meegemaakt dat er stof in de kaartlezer zat, dus ook hier zou je na kunnen kijken.

    Succes en laat even weten of je het met deze tips kunt oplossen.
     
  8. welke ontvanger gebruik je ?
     
  9. Na twee weken het nieuwe pakket van alles in een gedraaid te hebben, kom ik ook vandaag de E-19 boodschap tegen op ale zenders behalve NED1.
    Omdat deze nieuwe simkaart een tweede kaart betreft kan ik dus snel teurg naar mijn eerste simkaart. Alleen het komt een beetje lullig over van Ziggo. Verleng de looptijd van de vrije doorgave en je hebt meer tijd om de administratie bij te werken.

    Ik heb een PM gezonden aan Ziggo-anoniem in de hoop dat deze mogelijk tijd heeft om dit op te pakken.
     
  10. Ik ga me steeds meer ergeren aan die :censored: E19 melding. Ik ben nu weken verder en heb nog steeds geen beeld van de pakketten die ik besteld heb.

    Ziggo. Wat een :censored: bedrijf!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina