1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 Storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ferhat070, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. vanmiddag nog maar een keer gebeld...welliswaar 20minuten in de wacht gestaan, maar goed, diegene vertelde me dat m'n smartcard binnen 2uur geactiveerd zou worden.
    ik heb inmiddels weer beeld, alleen de film en sport kanalen doen het niet.
    daar krijg ik nog steeds de melding E19 preview periode verlopen.

    iemand nog een idee voor ik nog een keer ga bellen...

    alvast bedankt
     
  2. nee, gewoon opnieuw bellen, eerst laten controleren op welke zenders je geabonneerd bent en vervolgens alles laten reactiveren.
     
  3. ook e19 melding

    Hier ook al bijna twee weken de e19 melding. we hebben contact gehad met ziggo om de smartcard te activeren, want de aanmeldingskaart is dus (nog) niet aangekomen, al half oktober verstuurd. Nu zie ik net dat het nummer op de smartcard niet geheel overeenkomt met het nummer wat de decoder (humax) aangeeft in het status menu conditional access. Het eindcijfer is op de kaart zelf een R en in het menu staat er een H. Ik wil graag weer digitale tv zien dan het lelijke analoge ruisbeeld van ziggo.
     
  4. Die R of H is geloof ik niet belangrijk. Dat nummer is genoeg. Ik zie de letters ook niet staan bij "mijn gegevens"
    Zelfs mijn 3e card is nog steeds niet aangemeld. Die doet het dus al 2 weken niet meer. Gelukkig heb ik die TV even niet nodig.
     
  5. E19-4 melding

    Ik krijg sinds vandaag de E-19 melding op ALLE digitale zenders!!
    Helaas 100000 minuten in de wacht op het klantenservice nummer.. uhm.. klantenbaggernummer!! Ik betaal niet voor niets zoveel geld voor abonnement!

    Konden we maar overstappen, ik kan niet tegen die monopolisten die denken alles te kunnen maken!

    Ziggo-unkown ik stuur je zo een PM met mijn gegevens, please kijk er ff naar..

    Gr. Christiaan
     
  6. VOD-helpdesk team, wellicht dat jullie ook even kunnen bijspringen.
     
  7. ik weet niet waar het anders aan zou kunnen liggen. ik kan op mijn ziggo ook nog geen factuur bekijken. beetje vreemd allemaal.hopelijk kan iemand mijn probleem oplossen?
     
  8. nog steeds E19-4 storing

    Nog steeds de foutmelding terwijl ik € 15,- per maand voor tv betaal en € 10,- voor eredivisie per maand..

    Zondag is Ajax PSV en wil ik echt kijken!

    Wat is de oplossing, abonnement maar opzeggen?? want zo heb ik er weinig aan!!
     
  9. Ik snap je frustratie , maar wellicht is het handig om te bedenken dat die persoon ook een prive leven heeft en het wellicht druk heeft en hier in eigen vrije/onbetaalde tijd post. Het is slechts een dag na de quote die je aanhaalt. Het staat je vrij om ook te bellen met de helpdesk van Ziggo als je het te lang vind duren dat hij/zij reageert.
     

  10. stuur je gegevens maar per PM Naam adres woonplaats + smartcard nummer
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina