1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 Storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ferhat070, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb sedert een paar dagen hetzelfde probleem.. had in augustus een abo genomen op Eredivisie live en dat ging helemaal goed.. tot afgelopen zaterdag.. ik heb smiddags nog wat programma`s zitten kijken op deze zender en zaterdagavond wil ik voetbal kijken en geen beeld plus E19 storing. aantal malen geprobeerd te bellen echter kwam er niet door... zondag nog geen beeld maar kwam er telefonisch niet door... toen maar een mail gestuurd... hier echter tot op vandaag geen reactie op dus vandaag nogmaals mail gestuurd..baal hier echt stevig vanen hoop ook dat dit voor het weekend is opgelost .. ik houd u op de hoogte !!
     
  2. Een mail sturen gaat erg lang duren in verband met de achterstand in het beantwoorden van mailtjes door Ziggo op dit moment. Het kan dus best wel een paar weken duren voordat ze je mailtje voor het eerst zien. Enige oplossing is dus bellen of hopen dat een ziggo-medewerker hier op het forum je bericht oppikt...
     

  3. stuur even een PM naar TVdigitaal.
    Hij wil dit wellicht voor je oppakken.
     
  4. Vandaag een bevestiging brief ontvangen (et heeft heeeeeeeeeel lang geduurd maar toch)waarin alles duidelijk vermeld staat wat mijn abonnement inhoud.:cool:
    Maar alles is nu opgelost heb inmiddels ook weer Digitale TV :applause:
    Misschien dat de klachten lijst bij ZIGGO nu langzamerhand kleiner wordt en dat alles toch nog opgelost wordt
    Uiteindelijk ben ik nu TEVREDEN MET ZIGGO en hoop dat alles zo blijft!!!
    Dus zou zeggen houd allen moed
     
  5. Ook hier sinds vanmorgen geen beeld meer via de decoder en de E19 melding.

    Ten eerste heb ik de kaar direct na ontvangst van de decoder terug gestuurd. Ten tweede vind ik het echt belachelijk dat de zenders waarvoor je niet hoeft te betalen niet meer doorkomen. Nu zit ik weer naar het slechte beeld te kijken, waar ik me zó aan ergerde, dat ik heb besloten digitale tv te bestellen :evil: :evil:

    Die achterstand in het verwerken van de aanmeldingen is hun eigen fout, laten ze in ieder geval de standaard zenders doorgeven!
     

  6. Je hebt een Privebericht.
     
  7. Kan iemand uitleggen waarom ik voorheen wel de 5 verassingszenders had op 2 vesrchillende kaarten, en sinds de wijziging niet meer ? Ik heb er waarschijnlijk ook wel geen recht (geen ziggo internet of telefonie hier) op maar ik vind het raar dat het zo in eens verandert.
     
  8. hoera hoera ...mijn probleem is opgelost.... ik heb een mail terug ontvangen van Ziggo en Eredivisie live kanaen doen het weer.... schijnbaar had ik nog geen abo , wat vreemd is want ik heb wel degelijk een formulier daar voor ingevuld ,maar swa ik heb weer beeld en daar gaat het om....:):):):)
     
  9. E19

    Goedenavond,

    Ik heb sinds vorige week donderdag een E19 melding, onlangs dat ik de kaart al lang heb opgestuurd met daarop mijn keuze (totaal pakket)
    Ik ben al een week aan het bellen, maar kom er of niet door (45min vind ik te lang) of ik krijg iemand aan de lijn die mij niet verder kan helpen en zegt, ja mailt u maar, of stuur de kaart op...:roll: zucht...

    Heeft iemand nog een idee, analoge tv doet het prima, maar wil graag m'n digitale pakket terug. (ik heb dit abbo overigens sinds eind augustus, en heb 2 maanden zonder problemen kunnen kijken)

    Alvast bedankt.
     
  10. Om radeloos van te worden.... Een maand geleden heb ik in een Ziggo-bus in het winkelcentrum een Alles-in-1-plus pakket opgehaald. Binnen 14 dagen zou ik een bevestigingsbrief ontvangen. Tot op de dag van vandaag heb ik helemaal niks vernomen. Ik had al het digitaal totaalpakket op een andere smartcard en die doet het gelukkig nog maar de smartcard van het alles-in-1-pakket staat nu al 3 dagen op E19. Ik heb de afgelopen twee weken al diverse mails gestuurd en geprobeerd te bellen maar niks lijkt te lukken. Op de allereerste mail kreeg ik als reactie: digitale televisie is bij u actief. Ja, het Digitaal Totaal pakket ja, op een ándere smartcard! Sindsdien is Ziggo totaal onbereikbaar.

    Hier iemand die mij misschien kan helpen???
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina