1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 Storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ferhat070, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inmiddels na 40 minuten contact gekregen met de Ziggo helpdesk (via keuze 'wijzigingen', 'storingen' wordt gelijk opgehangen). Ziggo heeft administratieve achterstand in verwerking van digitale tv encoder kaarten, en sluit de digitale tv automatisch af als er geen keuze verwerkt is... dit gaat er bij mij dus al niet in. Waarom sluit Ziggo de digitale tv af als ze zelf een administratieve achterstand hebben, met andere woorden, het is niet een fout van de klant, maar van Ziggo zelf. Lijkt me toch een fout in de procedure. Uiteraard is het niet mogelijk om geld terug te krijgen voor een uur bellen met Ziggo...
    De helpdeskmedewerker heeft mijn smartcardnummer genoteerd en binnen een paar uur werkte de digitale TV weer (binnen 24 uur werd beloofd), dus dit was netjes.

    Ten tweede: voor iedereen met hetzelfde probleem: er kan ook een probleem zijn met je factuur, was bij mij wel zo, want als de aanmelding van de digitale tv decoder nog niet verwerkt is, is de facturatie ook nog niet verwerkt, en krijg je dus geen facturen. Ik heb dan ook tot op heden niets betaald. Dit heb ik ook aan de helpdeskmedewerker doorgegeven, en zij zou dit doorgeven aan de afdeling 'financiele administratie' om er voor te zorgen dat ik toch facturen ging krijgen. Volgens de helpdeskmedewerker zou internet, telefonie en televisie niet automatisch worden afgesloten, ook al heb ik nog niets betaald, want als er geen factuur verstuurd is door Ziggo wordt er ook niets afgesloten. Dat lijkt me dan wel weer de juiste procedure. Ik moet natuurlijk wel straks in een keer twee maanden abonnement + aansluitkosten betalen, maar goed, dat is niet zo'n probleem.

    'Unknown' en 'Ziggo-user' nog bedankt voor het aanbod, maar doordat ik contact heb gehad via de helpdesk, is mijn probeem al opgelost! Toch fijn dat er mensen zijn op dit forum die nog iets voor anderen kunnen betekenen!
     
  2. Wij hebben ook al vanaf vrijdag een E19 storing. Alles al geprobeerd wat in handleiding en op internet staat (= niet hetzelfde...). Ook ziggo geprobeerd te bellen. Bij iedere 1e poging zijn ze in gesprek. En bij de 2e poging kom je er wel door. Nooit iemand te pakken gehad. 1x zelfs 25 minuten gewacht!

    Wat nu??? :confused::confused::confused:

    Gelukkig hebben wij nog 1 tv met digiTV van KPN. Dus we hebben nog iets...
     
  3. E19 storing geen reactie ziggo

    Heb sinds ongeveer 1 week ook de E19 mededeling op een aantal kanalen.

    Na een week nog geen reactie van Ziggo op mijn e-mail.

    Zelf wat uitgezocht en het lijkt erop dat ziggo een aantal gratis kanalen naar het plus-pakket heeft verplaatst. o.a. consumenten TV, Humor TV, Journaal 24. Dit echter zonder dat mede te delen, beetje slordig. Dit zijn kanalen van de publieke omroepen dus vreemd dat Ziggo daar nu geld voor vraagt. Overigens zijn deze kanalen via internet gratis te bekijken. Dus dat doe ik nu maar, heb toch mijn PC gekoppeld aan TV.

    Dus via Ziggo internet gaat het wel, als dat het tenminste doet want daar zit de laatste tijd ook veel storing op.

    Ach ga binnenkort waarschijnlijk toch verhuizing dus zal dan is uitzien naar een andere provider.
     
  4. Dit zijn geen gratis kanalen, maar kanalen die normaal betaald moeten worden. Bij het Alles-in-1 pakket horen 5 verassingszenders. Tot vorige week waren dit onder andere de zenders die je noemt. Sinds dit weekeinde zijn er andere verassingszenders. Welke dat zijn weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar ze zijn elders op het forum wel genoemd.
     
  5. Heb al 2 jaar digitale televisie zonder dat ik daar extra voor betaal. Afgezien dan van de kosten van de decoder en eenmalige kosten voor de smartcard. Dit omdat ik toen een LCD-TV kocht en een betere kwaliteit beeld wilde. Heb dus geen pluspakket of Ziggo Z2 of alles in 1. Dus heb ook geen 5 verassingszenders. De analoge zenders zenders van het normale pakket kon ik toen gratis zien inclusief een paar andere waaronder de digitale zenders van de publieke omroep. Heb dan ook 2 jaar gratis naar die zenders gekeken. Heb nog het zendersoverzicht liggen van casema waarin aangegeven stond dat je die zenders er gratis bij kreeg. Wellicht was dit bij @home anders en is het daarom gelijkgetrokken echter ten nadele van de oude casema klanten.
     
  6. Geen zenders meer

    Ik heb een paar weken geleden een nieuwe televisie gekocht met daarbij het Ziggo startpakket (samsung ontvanger en smartcard). Nu heb ik twee weken alle zenders als preview kunnen bekijken, maar sinds zondagochtend krijg ik op ALLE zenders (behalve informatiezenders van Ziggo) de melding: e19 preview periode verlopen.
    Maar wij hebben gewoon een abbonoment op Ziggo Z1, dus horen wij toch ook na de preview gewoon Nederland 1,2,3 + commerciele zenders te kunnen bekijken? Dat werd tenminste gezecht in de MediaMarkt. Ik heb alle handelingen die op internet staan om de melding weg te krijgen uitgeprobeerd, maar niks heeft gewerkt. En die analoge kwaliteit rechtstreeks uit de kabel op een HD Ready tv is niet bepaald prettig! :sad:

    Mijn vraag: Hoe los ik dit op?

    Mvg, Patrick.

    EDIT: Ik had een nieuw topic gestart, maar iemand heeft het zomaar hierin gezet zonder dat ik daar melding van heb gekregen, geweldig :no:
    Het bleek om een activering van de smartcard te gaan, wat ik nu gepoogd heb te doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2008
  7. Het je de smartcard wel geregistreed bij Ziggo (dit moet ook als je alleen het basispakket neemt)?
    Als je dit niet gedaan hebt dan krijg je na 2 weken inderdaad de e19 melding en moet je je smartcard alsnog registreren.
    Heb je dit wel gedaan dan lijkt het erop dat er iets niet goed is gegaan met de registratie en kun je het beste contact opnemen met Ziggo.
     
  8. De door jou genoemde zenders hebben nooit deel uitgemaakt van het standaard digitale TVpakket, ook niet bij Casema. Als je een zenderoverzicht hebt waarin staat dat dit wel het geval is, hoor ik dit graag!
     
  9. Ik heb in de doos van het startpakket alleen een uitbreidingskaart gekregen naar Ziggo Z2, maar ik wil helemaal niks uitbreiden. Er staat nergens hoe ik het moet activeren, dus zou jij mij dat dan even willen PM'en ofzo?

    EDIT: Ik heb het al geprobeerd te activeren via ziggo.nl. Hele omslachtige manier, hoopt dat het werkt over een paar uur :-P
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2008


  10. ik heb precies de zelfde problemen als jullie hier boven beschrijven alleen doe ik niks meer per telefoon maar via mail.
    maar de klacht word er niet sneller door opgelost helaas.
    krijg standaard mails lijkt wel.
    oa deze

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7423 - Vraag - TV Digitaal - Storing: Verbinding en ontvangst".


    Er is een verzoek ingediend tot heractiveren van uw smartcard. De smartcard zal binnen één werkdag geactiveerd zijn.

    Mijn excuses voor het ongemak

    maar we zijn nu alweer 5 dagen verder en nog steeds niks.
    eerst duurde het 4 maand voor dat ik de decoder ontving die behoord bij het alles in 1 + pakket en nu dit weer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina