1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 Storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ferhat070, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De panasonic heeft er tot nu toe geen last meer van gehad sinds ik de kaart heb schoongemaakt. Maar nu heeft de decoder ook zo goed als elke dag een paar uur aangestaan dus dat kan er natuurlijk ook voor zorgen dat er minder meldingen zijn.

    De Samsung HD decoder heb ik de kaart ook schoongemaakt maar die heeft nog steeds hetzelfde na een aantal uur uit en dan zet je hem aan heeft ie heel vaak dat er meteen E19 komt te staan. Natuurlijk is dit wel op kanalen waar ik voor betaal of welke in het standaard digitaal pakket zitten. Maar wat wel opvalt is dat de decoder nu binnen een paar seconde weer doorgaat. Als ik wissel van kanaal gaat ie ook meteen weer goed verder en is de melding weg. Dus ook hier lijkt het wel beter te gaan want ik hoef niet meer 5 minuten of meer te wachten voordat ik weer beeld heb.

    Mochten er weer problemen ontstaan dan laat ik het wel weten.
     
  2. Weer E19 melding terwijl ik zit te kijken.

    Vandaag (18/05) en ook wel in de dagen/weken/maanden hiervoor, krijg ik met enige regelmaat de E19 melding in beeld. Ik heb het digitale pakket al ruim 2 jaar, dus "vergeten te registreren" gaat hier niet op. Vaak gebeurt het bij het aanzetten van de TV/Decoder, maar ook wel zomaar ineens tijdens de uitzending.
    Na het aanzetten duurt het soms tot wel 10 minuten voordat de melding verdwijnt. Bij het kijken naar een programma waarbij de melding in beeld komt, volstaat het om even "op en neer" te zappen, om de melding weg te krijgen, maar het blijft lastig, en ik ga het steeds meer als uiterst irritant ervaren.
    Bellen naar ZIGGO blijkt nog steeds zinloos, want er wordt toch niet opgenomen (zie eerdere berichten hierover....) en ook op storingsmeldingen via de website wordt niet gereageerd, en als er wel gereageerd wordt, heeft men de standaard boodschap dat de registratie van de kaart binnen de gestelde periode moet gebeuren. Men neemt dus blijkbaar niet eens de moeite om de klacht goed te lezen, maar gaat op basis van de term E19 meteen beginnen over registratie etc..

    Wie van de (Ziggo)gebruikers kan mij van deze ellende verlossen?
     
  3. rmb24, haal jij de stroom VOLLEDIG van de decoder 's nachts? Of blijft 'ie wel in stand-by?
     
  4. Decoder blijft altijd standby. Heb ooit weleens geprobeerd om de voeding er een dagje geheel af te halen, maar met niet noemenswaardig resultaat wat de klacht betreft. Het kan suggestie zijn, maar het lijkt dan wel eens of het zappen wat sneller gaat, maar de E19 keert regelmatig terug.

    Kaart eruit, schoongemaakt met alcohol etc.. maar steed keert het probleem terug.
     
  5. Hmm nee dan zou ik het niet weten. Ik merk wel eens dat als ik de stroom er volledig af heb gehaald dat ik dan even die melding krijg.
     

  6. Als ik die melding "even" zou zien bij het aanzetten, zou ik niet zo'n probleem mee hebben, maar ik heb het idee dat Ziggo mijn klacht niet serieus neemt, gezien de reacties via mail.
    Nu maar afwachten of zich iemand meldt die wel weet wat er aan gedaan kan worden. Nu vanavond doet zich het probleem al 2x voor. 1x RTL4 en 1x RTV-Utrecht. terwijl we zitten te kijken. Verdomd onhandig als je iets aan het volgen bent!!
     
  7. Probeer eens een software update van de ontvanger oude versies van deze ontvanger hebben wel eens last van dit soort problemen. Die kunnen niet goed tegen de irdeto data stromen zeker als deze groter zijn
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina