1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 Storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ferhat070, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds 3 dagen geen digitale ontvangst er staat bij alle zenders E19 preview periode verlopen, terwijl ik netjes mijn kaart met zenderpakketen binnen 5 werkdagen heb teruggestuurd. Klantenservice krijg ik niet aan de lijn elke dag gebrobeerd vandaag zelfs 15 minuten lang aan de lijn gebleven niemand aan de lijn steeds dat muziek op achtergrond.

    Kan iemand mij aub helpen

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2008
  2. Jah, geef mij even je postcode/huisnummer/naam en smartcardnummer en welke pakketten je daarop wilt hebben. Dan maak ik het maandag in orde :)
     
  3. Hier nog 1

    Bij de ontvangst van de decoder netjes de kaart op de bus gedaan en vandaag ook geen beeld met de zelfde melding.
    Ik had gekozen voor het digitaal compleet pakket.
    En nu heb ik niets meer... :no:

    Wat is er bij Ziggo aan de hand????
     
  4. Hier ook hetzelfde verhaal.
    Kan storing niet melden, optie 1 in het menu en ik krijg direct in gesprek.
     
  5. Beide, stuur mij een PM met daarin je gegevens. Maak ik het zondag voor jullie in orde.
     
  6. E19-storing

    Na een aantal weken probleemloos digitale TV gekeken te hebben is blijkbaar vandaag de preview periode afgelopen. Ik krijg nu echter bij ALLE zenders de code E19. Heb intussen van alles geprobeerd (handleiding op de ZIGGO-site "wat te doen bij E19-code"), maar ik krijg nergens een digitaal signaal door.
    Ben van vanavond 19.30 uur tot en met nu (22.45 uur) aan een stuk aan de telefoon en hoor nu al ruim 3 uur (!!!!) dat ik informatie over storingen ook via WWW.ZIGGO.NL' kan halen, echter ik denk dat iedereen al lag en breed in de kroeg zit :cry:. Is het dan zo moeilijk om even via de telefoon de verwachte wachttijd te vermelden (wellicht teveel service :no:?).
    Ik geef er nu maar de brui aan, want ik ben dat getuut en de stem van het bandje via de telefoon nu spuugzat. Ervaring leert dat een reactie via de mail ook weken duurt.

    Ben benieuwd óf en wanneer ik het digitale signaal terug krijg.

    Kan iemand mij hiermee HELPEN ???
     
  7. ik KAN niet eens een storing melden, krijg direct in gesprek toon als ik kies voor storing tv
     
  8. Als je inderdaad opgeeft dat je een TV-storing hebt dan wordt de verbinding verbroken. Heb uiteindelijk maar gekozen voor optie 6 "problemen met 'mijn .ziggo" in de hoop dat ik er dan wel doorheen kwam.
    In 1e instantie dacht ik dat ik geluk had doordat de verbinding in stand bleef, maar uiteindelijk dus een drie-uur durende ergernis :x
     
  9. Inmiddels is het weer in orde en bedankt voor je aanbod.
    Volgens de helpdesk is er een achterstand met het verwerken van aanmeldings kaarten.
    Ik werd netjes te woord gestaan (de medewerkers kunnen er ook niets aan doen) en na een uurtje had ik alweer beeld.
    Wat alleen balen was dat ik eerst 22 minuten moest wachten totdat ik iemand te spreken kreeg...en dan heb ik het niet over de keren dat de verbinding gewoon verbroken werd.
     
  10. Ja hier had ik dat maandag of dinsdag ook. Alleen ned 1 doet het dan nog.
    Lijkt me wel een slordige achterstand, om na de preview periode alles op zwart te hebben.
    Ik heb direct een andere card erin gedaan, want ik heb er toch 3 en later op de dag heb ik me via de site opnieuw aangemeld. Ik was nog niet van plan om heel veel kosten te maken om de helpdesk te bellen. Dat doe ik wel als het over enkele weken nog niet goed is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina