1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

het nieuwe docsis 3.0

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door hein, 30 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. als ik zo de discussies volg begrijp ik dat vanaf december we omgaan naar docsis 3.0, met super hoge mogelijkheden qa snelheid.
    is dan het capaciteits probleem opgelost, wordt er zoveel nieuwe apparatuur in werking gesteld?

    ik kan het niet volgen, de oude snelheden worden niet gehalveerd, we zitten sinds juni op halve snelheid, de newsserver vals steeds weg, komt er een nieuw internet?

    geloof er helemaal niets van, het is denk ik meer een rookgordijn.
    :no:
     
  2. "
    Echte Eurodocsis 3.0-snelheden
    Dat Ziggo eind dit jaar, begin volgend jaar internet met een downloadsnelheid van rond de 30 Mbps gaat aanbieden, is al bekend sinds de marktlancering van het bedrijf, afgelopen mei. Medio 2009 volgt een veel sneller abonnement , zo bevestigt Vos nogmaals, "met ├ęchte Eurodocsis 3.0-snelheden". "

    bron

    (5 minuten google, ik weet het de discussies zijn nu en dan onoverzichtelijk.)
    Geef Ziggo even de tijd, jij kan ook niet alle kamers tegelijk schilderen en behangen.:wink:
     
  3. hallo, dit bovenstaande was me bekend, maar dan nog.
    de huidige snelheid is stroperig en bijzonder traag, hoe moeten we dan naar een nog veel hogere snelheid indien de voorstelling van een powerabbo (18mb) niet gehaald kunnen worden.
    dat was eigenlijk mijn vraag
    hein
     
  4. Een rookgordijn is het niet. Voor Docsis 3.0 is een ander modem nodig. Bovendien moet het netwerk aangepast worden. Of de beloofde snelheden dan gehaald worden is natuurlijk afwachten. Ik weet alleen wel dat docsis 3.0 gefaseerd ingevoerd wordt. Ze zullen dus wel met de stedelijke gebieden beginnen en eindigen in de plattelandsgemeentes.

    Niet iedereen heeft snelheidsproblemen. Ik zou je probleem dus (nogmaals) aankaarten bij de helpdesk.

    pvd
     
  5. Wat Hein wilt zeggen denk ik;

    Vanwege de vele problemen die zich nu nog voordoen, hoe kun je dan nu al nieuws bekend maken dat snelheden omhoog gaan??

    Zoals iemand al reageerde; 'Je kunt niet alle kamers tegelijk verven en behangen'. Deze uitspraak slaat eigenlijk precies die spijker op zijn kop. Maar dan niet positief gezien naar Ziggo. Zou je als kabelaar niet eerst alle problemen zo goed mogelijk oplossen, voordat je je in een nieuw avontuur stort?? Want dat wordt mijn inziens wel... Ik kijk nieuwschierig mee...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina