1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webmail werkt niet meer?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door rool!, 29 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Loginnaam/wachtwoordcombinatie niet meer herkend?

    Hoi,

    Omdat ik een eigen domein heb gebruik ik mijn @home mailadres nauwelijks. Een keer in de zoveel tijd lees ik de mailbox een keer uit via outlook. Dat ging jarenlang goed, maar de laatste tijd kan ik niet meer inloggen. Ook niet via de webmail. De combinatie @homeadres / oude wachtwoord wordt niet meer geaccepteerd.

    Het leuke is dat ik zojuist via ziggo.nl en de functie 'wachtwoord vergeten' wél mijn wachtwoord heb kunnen wijzigen. Maar met die nieuwe wachtwoord kan ik dus ook niet inloggen op de popserver danwel de webmail.

    Iemand enig idee ? Thx!

    Roel
     
  2. Er zijn 2 verschillende inlogs op de mijn-ziggo site. Eentje is voor je gegevens, en de andere is voor je email. Kun je met dat nieuwe wachtwoord dan wel bij je mail-instellingen ??

    Gebruik je voor je mail wel je volledige email-adres om in te loggen, want dat is een tijdje geleden gewijzigd, weet niet hoe dat vroeger bij @home ging ?? Je moet dus inloggen met je emailadres inclusief je @home.nl erbij. Voor inloggen op de website zelf (je gegevens, niet je email) log je in met je gebruikersnaam zonder het @home.nl erachter.
     
  3. Hallo CeeS,

    Bedankt voor je reactie. Ik kan nu wél bij mijn abonnementsgegevens via Ziggo.nl (bekijken van producten etc). Maar zodra ik naar de webmail wil gaan (rechtstreeks of via ziggo.nl) dan kom ik daar niet in. Ik gebruik mijn oude @home-login (loginnaam@home.nl) en het wachtwoord dat ik sinds 2001 gebruik...

    Groet
    Roel
     
  4. Hier ook niet meer ?
    (PS: daar zit ook een optie password vergeten)
     
  5. Thx! Opgelost :-) Ik had al 2 x eerder tevergeefs geprobeerd om via die weg het wachtwoord te wijzigen, maar de 3e keer lukte het ineens. Schijnbaar heb ik ergens in het begin van dit jaar toch het wachtwoord veranderd? Enfin, ben bijna 40 dus m'n geheugen gaat parten spelen :oyeah:

    Bedankt voor je hulp!!!

    Groet,
    Roel
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina